  • Data: 2019-08-23 11:48:26
    Temat: Re: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAAB486E64174budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >ja wiem kto to... Ja pytam skad to halo...

    No czesciowo wlasnie z tego. Jakby wypadl Jan Nowak, to
    zainteresowanie byloby mniejsze.

    >osiagniecia artystyczne? Przytoczysz? Tak z pamieci...

    Teraz to juz wszedzie trabia, ale wczesniej pewnie bym nie dal rady.
    Tym niemniej "producent filmow " to brzmi dumnie i mozna wymienic
    jakich,
    a sredni programista juz mniej dumnie, szczegolnie jesli nawet nie
    mozna ustalic co za programy pisal ...

    >A pamietasz poprzedni? Juz zakonczyli sprawe?

    Chyba jeszcze nie ... ale to znow ten sam schemat - jest news, jest
    zainteresowanie.
    Potem zainteresowanie pismakow znika.
    Temat zawsze mozna wznowic, ale ktos musi przypomniec.

    J.