  • Data: 2002-10-13 08:56:11
    Temat: Re: Pijany na rowerze, a zabrali prawo jazdy !!
    Od: "Krzysztof Koseski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mogli zatrzymać, skontrolować, przetrzymać do wyjaśnienia
    Nie mogli zatrzymać prawa jazdy to jest dobrowolne, kolega mógł powiedzieć
    że nia ma i guzik by mu zrobili
    Natomiast Sąd w wyroku orzeknie zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów, Twój
    kolega ma farta będzie miał
    orzeczony zakaz z zaliczeniem okresu zatrzymania od dnia "wpadki".

    Użytkownik "Robert Sikora" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ao98rv$ak8$1@news2.tpi.pl...