    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cb9b009$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9cerf$h97$2@node1.news.atman.pl>
    <5cb9dffd$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9ct0n$vko$1@node1.news.atman.pl>
    <axboriuh4hs2$.osa00khv8c47$.dlg@40tude.net>
    <q9f9rb$9ki$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <q9ksn1$ir9$1@node1.news.atman.pl>
    <16mbdjjqe959s.z8ehbnjyqrbr$.dlg@40tude.net>
    <q9la6p$vke$1@node1.news.atman.pl>
    <1gjaexipdinor.1ugd82o8cj0pj$.dlg@40tude.net>
    <q9mvn5$hsp$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Piesza ukarana mandatem
    Date: Tue, 23 Apr 2019 15:59:07 +0200

    dyskusyjnych:q9mvn5$hsp$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-23 o 00:49, J.F. pisze:

    >Albo pieszy co z uporem maniaka pomijasz.

    "za pieszego uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą
    rower, motorower, motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki,
    osobę poruszającą się w wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10
    lat kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej;"

    Swietnie pasuje do hulajnogi ... ale bez napedu.

    >I na razie orzekają ze to pieszy.

    Na elektrycznej hulajnodze ?
    Daj pare linkow do orzeczen, bo cala dyskusja chyba stad, ze
    "orzeczenie" policjanta w tej sprawie bylo ... wyjatkowe.

    >Są już motocykle elektryczne, nazwiesz je czterokołowcami mimo że
    >maja tylko dwa aby ci to idei pasowało?

    Ja ?
    Ustawa nie przewiduje motocykli elektrycznych.
    Jak jest slaby i wolny - to motorower, jak mocniejszy - sam sobie
    nazwij, tylko poprzyj cytatem z ustawy :-)

    A skoro ustawa nie przewiduje ... zarejestrowac sie nie da ?

    Ja tylko podpowiadam, ze ustawa nie mowi ile "czterokołowiec" ma miec
    kół :)

    >I nawet jak odpisze do odpowie że to nie był motorowerzysta tylko
    >pieszy.

    To sie go dalej zapyta o podstawe prawna stwierdzenia :-)

    J.