  • Data: 2005-03-16 22:31:40
    Temat: Re: Pieski
    Od: "maiku" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie miałam siły czytać wszystkich postów.
    Szlak mnie trafia. Kocham zwierzęta. Mam cudnego, łagodnego pieska. Tylko jest
    duży. NIGDY nie biega luzem po ulicy. ZAWSZE jest na smyczy. Codziennie biegam
    z nim nad Wisłę na odludne łąki. Tam piesek gania bez smyczy. Nie ma ludzi,
    nie ma innych psów. Potem wracamy do cywilizacji. NA SMYCZY. Pies kocha
    dzieci, jest przyjacielski dla ludzi, ale skąd ludzie maja o tym wiedzieć. Gdy
    pies jest na smyczy, inni się ośmielają i głaszczą pieska (on z radości
    szaleje jak szczeniaczek) i wszyscy są zadowoleni.
    Nienawidzę właścicieli ganiających luzem piesków. Mój pies jest łagodny,
    średnio duży, ale umie zabijać. Jak mam bronić obce psy, które podbiegają do
    mojego? Mój pies przegryza podbrzusze, nie rzuca się z góry na przeciwnika. I
    co mam zrobić? Zawsze trzymam psa na króciutkiej smyczy, łasi się do
    wszystkich ludzi, wylizuje wszystkie dzieciaki, szczeniaki i suczki. Zagryza
    agresywne psy.
    No, obrońcy praw piesków, do dzieła. Co robić z psem bardzo łagodnym (dla
    ludzi i szczeniąt), zawsze na smyczy i atakowanym przez agresywne "luzaki"?