  • Data: 2003-10-17 11:22:47
    Temat: Re: Pies pogryzł... i konsekwencje
    Od: lukasz_p <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > No moze kilka... ;-)) ale to kwestia wykladni slowa "chowac".
    >Radwanski mowi
    > tak a inny moze twierdzic inaczej.
    Owszem, ale bez tego wszystkie uniwersytety i profesorzy zyliby w godzie
    i szczesliwosci i bysmy z nudow umarli

    > Jak to mowia: "W doktrynie istnieje spor".... ;-)))
    Ba! "Domiujacy poglad nauki... "

    > Ale ja tez bym sie przychylal raczej do twojego zdania
    :-)

    > MSZ troche za malo wiemy o samym zdarzeniu zeby rozpatrywac ew art >429.
    > Byc moze pies mial swoj zly dzien, a moze dziecko go draznilo... itp
    >
    > Potrzebujemy wiecej informacji zeby rozwinac swoje skrzydla na polu
    > teoretyzowania ;-))
    Np. "Wplyw lepszych i gorszych dni u psow na odpowiedzialnosc za szkody
    wyrzadzane przez zwierzeta"

    Tak na serio to ciekawi mnie kwestia tej odpowiedzialnosci - a moglbys
    to po swojemu ocenic? (na podstawie tych danych ktore mamy)

    z tym wtargnieciem rzeczywiscie zabawne

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p