    From: lukasz_p <l...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies pogryzł... i konsekwencje
    Date: Fri, 17 Oct 2003 13:17:50 +0200

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > No moze kilka... ;-)) ale to kwestia wykladni slowa "chowac". Radwanski mowi
    > tak a inny moze twierdzic inaczej.

    Owszem, ale bez tego wszystkie uniwersytety i profesorzy zyliby w godzie
    i szczesliwosci i bysmy z nudow umarli ;-)

    > Jak to mowia: "W doktrynie istnieje spor".... ;-)))

    Ba! "Domiujacy poglad nauki... " :-)

    > Ale ja tez bym sie przychylal raczej do twojego zdania

    :-)

    > MSZ troche za malo wiemy o samym zdarzeniu zeby rozpatrywac ew art 429.
    > Byc moze pies mial swoj zly dzien, a moze dziecko go draznilo... itp
    >
    > Potrzebujemy wiecej informacji zeby rozwinac swoje skrzydla na polu
    > teoretyzowania ;-))

    "Wplyw lepszych i gorszych dni u psow na odpowiedzialnosc za szkody
    wyrzadzane przez zwierzeta" :-P

    z tym wtargnieciem zeczywiscie zabawne

    --
    pozdrawiam