    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies, ogrodzenie i dylemat
    Date: Sun, 23 Jul 2006 11:24:41 +0200

    AnyMouse napisał(a):

> [...]
    Sedno sprawy.

    > jeżeli zależy ci na ogrodzeniu to je wybuduj za swoje pieniądze a następnie
    > wezwij sąsiada do pokrycia połowy kosztów. Sąsiad nie będzie chciał więc
    > skieruj sprawę do sądu.
    > Być może wygrasz.
    Byc moze to za mała pewnosć.
    > Tak czy inaczej będziesz miał ogrodzenie.

    > Możesz też zatrzymać psa wałęsającego się po twoim terenie. Wezwij straż
    > miejską i powiedz że jakiś pies wałęsa się po twoim terenie i się go boisz.
    To raczej on tak może zrobić. Ale pies nie jest wypuczany hajda i lata
    se - tylko łazi po swoim terenie i włascicel (ojciec) go pilnuje a że
    sąsiad kiedyś psa straszył i psina ma do niego awersje to co na to poradze.

    > Ale znacznie lepiej pogadać z sąsiadem i mu to wyjaśnić po ludzku.
    > Może jego upór wynika z niewiedzy, że ma pewne obowiązki

    Raczej z pazernosci, taki to juz typ ze uwąza ze mu sie wszystko za
    darmo nalezy, wycyganił gminę ze przyąłcze do kanaliazacji ma mieć za
    darmo skoro głowna studzienka stoi na jego terenie, jeden sąsiad już
    zbudował mu ogrodzenie posadził thuje i z typ ma piekne ogrodznie
    północne. Nie bedziemy mu finansować ogrodzenia. A thuji nie posadzimy -
    bo na środku drogi posadzic ich niemozna.
    Była by ugoda nie chce.

    To trecydywa wychowana na prlu, nigdy nie pracował, całe życie na lewej
    rencie i utrzymaniu rodziny (teraz już na prawdziwej bo od tego
    nieróbstwa zachowuje sie jak kaleka). Chyab sie wkurze i zerwe mu te
    wiśnie co rosną po mojej stronie ;)
    Ciekawe co on na to. Albo zerwe jego paskudne winorośle po mojej stronie.