  • Data: 2002-09-30 17:34:23
    Temat: Re: Pies-brak kaganca-Jak zmusic..
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Toffi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ana1a4$mu3$1@news.onet.pl...

    > A skąd ja wiem, że on wie ?;-) Na jakiej podstawie mam mu wierzyć ?

    Wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem.Jaśniej nie potrafię juz
    napisać że nie ma przepisu mówiacego o obowiązku zakładania psu kagańca.A
    przynajmniej obowiązującego w całym kraju.Przeczytaj wszystkie posty w tym
    watku to może się doczytasz o co mi chodzi .Ty poza tym że nic sensownego
    nie wniosłas do dyskusji to jeszcze próbujesz mnie urazić.Jesteś
    blondynką?????????

    Leszek