  • Data: 2005-10-12 15:09:41
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-12 16:38 Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bawiły się? To znaczy co? Żonglowały? Grały nimi w piłkę? ;)

    > Zdefiniuj 'podejrzane sceny'.

    "Podejrzane sceny" oczywiście w jego opinii.

    > Bo jak dla mnie podejrzany to jest każdy tak ogólnikowy tekst.

    > Naganne i godne pogardy jest takie manipulowanie słowami, żeby nic
    > konkretnego nie mówiąc robić jednocześnie wrażnie nie wiadomo jakiej
    > zbrodni.

    Przepraszam - opisałem tylko to, co podaje radio. Trochę skróciłem
    (myślałem, że sprawa jest już znana) - ale nie na tyle, żeby wyciąć coś
    ważnego i poddawać swoje osądy, poza tym jednym zdaniem - zresztą
    napisałem, że naganne jest zachowanie, a nie one, o ile to oczywiście
    jest prawdą. Generalnie radio ("Trójka") podaje wiadomości w podobnym stylu.

    > Nie. Zdecydowanie i absolutnie nie ma prawa przekazywać ani publikować
    > cudzych zdjęć - zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Niezależnie od
    > treści.

    > Wyrok to się póki co - z tego, co piszesz - należy temu laboludkowi oraz
    > gazecie, która te zdjęcia nielegalnie opublikowała (jeśli opublikowała).

    Może gazeta zasłoniła im oczy czy coś? Czy w takim wypadku można publikować?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/