  • Data: 2005-10-12 16:41:37
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "yark" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. rażące naruszenie regulaminu pracowniczego.

    i na tej podstawie jest zakaz wykonywania zawodu?:-)))) he he. ale prawo
    wymysliles:-))))moze podasz jakis artykul Twojego prawa?tylko konkretnie!!!

    > [ciach]

    > Jasne, że mają, bo laboludek też popełnił przestępstwo.

    a mozesz powiedzec jakie???

    > Następnym razem nagłośni, że np. szedłeś gdzieś z jakąś panienką, kiedy
    > Twoja żona była u chorej mamusi i będziesz miał, za przeproszeniem,
    > przesrane. Nawet, jeśli się potem okaże, że ta 'panienka' to np. była
    > klientka od korepetycji albo coś w tym stylu.

    nie rozroznaiasz sytuacji, gdy ktos upublicznia prawdopodobne przestepstwo
    innej osoby, od "zalozmy zdrady" to pilissska, nie zabieraj glosu.