  • 1. Data: 2012-01-24 12:31:49
    Temat: Pieczątka firmowa
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    czy bedac pracownikiem spolki z o.o. i udajac sie na wizyte do urzedu
    w celu zaletwienia dowolnych formalosci w zakresie swoich obowiazkow
    sluzbowych
    1. jest obowiazek posiadania pieczatki firmowej.
    2. Czy dozwolone zastapienie jej papierem firmowym
    3. czy konieczne jest posiadanie pieczatki imiennej np z zanaczeniem
    stanowiska?

    Przykladowo zwracamy sie do urzednika o wydanie np informacji z
    rejestru (dowolnego) ktory jest nam potrezbny do w pracy a urzednik
    udzieli takich informacji ale na powyzszych waunkach. Jest gdzies to
    zapisane?

  • 2. Data: 2012-01-24 12:49:04
    Temat: Re: Pieczatka firmowa
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > rejestru (dowolnego) ktory jest nam potrezbny do w pracy a urzednik
    > udzieli takich informacji ale na powyzszych waunkach. Jest gdzies to

    Nie, nigdzie nie ma wymogu posiadania firmowej czy imiennej pieczeci
    (pomijam pieczatki lekarskie, bo to cos zupelnie innego). To jedynie debilne
    wewnetrzne przepisy niektórych instytucji i urzedów. Natomiast jesli ktos od
    Ciebie zada takiej pieczeci, to popros o stosowne regulacje prawne.
    Oczywiscie takich nie bedzie. Inna sprawa, ze to, co zalatwilbys w piec
    minut, bedziesz zalatwial kilka dni.

    N.

  • 3. Data: 2012-01-24 12:55:11
    Temat: Re: Pieczątka firmowa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    slawek7 napisa?(a):

    [...]

> [...]
    > rejestru (dowolnego) ktory jest nam potrezbny do w pracy a urzednik
    > udzieli takich informacji ale na powyzszych waunkach. Jest gdzies to

    To pytanie powinienes skierowac do tego przykladowego urzednika :) Skoro
    sie on czegos od Ciebie domaga to niech poda prawna podstawe swojego
    wymagania.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2012-01-24 12:55:50
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Zalatwiony to ja moge byc nawet w tydzien bo to nie jest moja prywatna
    sprawa.
    Tu chodzi o co innego. pani powiedziala ze zmienil sie wymog i ona nie
    robi tego aby uprzykrzyc zycie. poprosilem o ta zmiane ale byl w
    stanie.
    Cala sprawa polega na tym ze w urzedzie jest jakis wzor wniosku bez
    okreslenia kogo dotyczy czy firmy czy osoby prywatnej.
    ale ona powiedziala ze ten druk jest dala zwykluch ludzi a nie dla
    firm i poprosila o papier firmowy bo bez niego mi nie da. wiec
    wyciagnale bo mialem napisalem na nim co chciala ale nagle zabraklo
    pieczatki i pani powiedziala ze jak nie mam to ona nie da mi tego po
    co przyjechalem. powiedziala ze mam sobie wrocic do firmy zabrac
    pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
    Ale czy takie podejscie jest OK

  • 5. Data: 2012-01-24 12:58:57
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Pieczątki nie musisz mieć wcale. Ale mimo tego niczego nie załatwisz ;)

  • 6. Data: 2012-01-24 13:04:09
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 13:55, slawek7 pisze:
    > pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
    > Ale czy takie podejscie jest OK

    Przynieś jej pieczątkę wyciętą w kartoflu i przybij to przy niej ;)

  • 7. Data: 2012-01-24 13:13:28
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    >Pieczątki nie musisz mieć wcale. Ale mimo tego niczego nie załatwisz

    No nie zgadzam sie z tym. To tak jakby ci pani w urzedzie powiedziala
    ze wyda ci dokument jak jej przyniesiesz mleko od krowy bo Twoja mama
    ma mucke z domu.
    Urzednik dziala w zakresie prawa a sam go nie stanowi, chyba tak, co?

  • 8. Data: 2012-01-24 13:19:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-24, slawek7 <s...@w...pl> wrote:

    [...]

    > co przyjechalem. powiedziala ze mam sobie wrocic do firmy zabrac
    > pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
    > Ale czy takie podejscie jest OK

    Ja raz się posłużyłem specjalnie spreparowaną:
    "Pieczątki nie posiadam, REGON: ..."
    Szczęściem trafiłem na panią, którą to rozbawiło, a nie wkurzyło. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-01-24 13:38:37
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 14:13, slawek7 pisze:
> [...]
    > ma mucke z domu.
    > Urzednik dziala w zakresie prawa a sam go nie stanowi, chyba tak, co?

    Zgadzam się, ale załatw coś bez pieczątki, mimo że jej posiadać nie musisz.