  • 31. Data: 2006-11-29 18:20:05
    Temat: Re: Peron we wloszczowie
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:ej8629$2kh$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *R2r* napisał(a):

    > Mieszkasz w dużym mieście (tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi) więc nie
    > powinno sprawić Ci trudności zajrzenie do książki (np. w bibliotece)
    > pt. "Nowy słownik poprawnej polszczyzny" (red. prof. A.Markowski, PWN
    > Warszawa 2002).
    > Tam jest dokładnie napisane, jak jest poprawnie i... nie do końca
    > zgadza się to z Twoją wypowiedzią.

    Jeszcze raz przytoczę wcześniejszy link
    http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php?id=961 Polecam przeczytać
    opinię prof. Bralczyka o pokorze słowników (a raczej ich autorów) i
    chęci decydowania za mieszkańców.

    > No, chyba, że jesteś większym
    > autorytetem niż prof. Markowski i jego zespół redagujący wspomnianą
    > książkę. ;-)

    Oczywiście, że nie jestem. Tak samo jak zespół redagujący nie będzie
    sobie uzurpował prawa do decydowania w tej kwestii za lokalną
    społeczność.

    --
    Big Jack
    //////