  • 1. Data: 2006-10-26 19:34:40
    Temat: Dzialka z niespodzianka.
    Od: "crusader" <w...@i...pl>

    Wczoraj kupilem dzialke z budynkiem gospodarczym. Niestety na
    dzialce sa jeszcze 2 garaze (1 murowany, 1 drewniany) przylegajace
    do bydynku. Na mapce i w ewidencji gruntów niestety ich nie ma (((.
    Troche w tym mojej winy, ale spieszylem sie z zakupem. Co radzicie
    zrobic z tym fantem? Mozna to jakos ujawnic, nawet z zaplaceniem
    jakiejs kary (tylko jakiej). Czy lepiej to zburzyc.
    Garaze sa na dzialce od okolo 15 lat, ale poprzedni wlasciciel
    nie ma na nie "papierów".

  • 2. Data: 2006-10-27 04:41:47
    Temat: Re: Dzialka z niespodzianka.
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Uzytkownik "crusader" <w...@i...pl> napisal w wiadomosci
[...]

    Jezeli sa potrzebne i stoja tam przed 1995 to nie ma wiekszych problemow .
    Zapytaj w urzedzie miasta lub gminy . Mozna cos takiego tanio i bezpiecznie
    zalegalizowac .

    Jaca

  • 3. Data: 2006-10-27 06:08:46
    Od: "crusader" <w...@i...pl>

    Wielkie dzięki.
    Pocieszyłeś mnie :))).

    Zastanawiam się tylko jak w gminie to udowodnić, że budynki stały
    przed 1995 rokiem?

  • 4. Data: 2006-10-27 06:57:15
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > problemow .
    > Zapytaj w urzedzie miasta lub gminy . Mozna cos takiego tanio i

    Słyszałem że 20000 za garaż. Nie wiem czy to jest tak tanio...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2006-10-27 08:52:20
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    coś chyba ilość zer Ci się pomyliła

  • 6. Data: 2006-10-27 09:24:24
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "B L" <m...@...mail.pl> napisał w wiadomości
    > coś chyba ilość zer Ci się pomyliła

    chyba nie

  • 7. Data: 2006-10-27 13:47:49
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości

    > chyba nie

    Chyba tak .
    Nie pamietam ile placilem bo to bylo razem z mapkami i podzialem dzialki .
    Ale kwota byla na tyle niska ze zginela . Warunek musialy stac w 1995 .

    Jaca

  • 8. Data: 2006-10-28 19:49:34
    Od: buraxta <b...@g...com>

    fotomania wrote:
    > Jezeli sa potrzebne i stoja tam przed 1995 to nie ma wiekszych problemow .
    > Zapytaj w urzedzie miasta lub gminy . Mozna cos takiego tanio i bezpiecznie
    > zalegalizowac .

    A jakieś szczegóły? Też mnie ta sprawa interesuje :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\