  • 11. Data: 2021-10-21 10:24:04
    Temat: Re: Pedaly wszystkich krajów lacza sie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.10.2021 o 10:15, _Master_ pisze:

    > Dalej twierdzę że Morawiecki przemawiał do TABORETÓW.

    To akurat się zgadza.
    Wszyscy normalni od razu spostrzegli do kogo było kierowane to przemówienie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2021-10-21 10:29:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Oct 2021 21:06:22 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > On chyba przemawiał do Kaczyńskiego.

    No raczej. Większość mówiła po angielsku, ale Cacescu mógłby pomyśleć, że
    Mateusz Krzywousty go obgaduje, więc tak było bezpieczniej i zrozumiale dla
    suterena.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2021-10-21 13:34:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Oct 2021 06:16:54 +0200, Shrek wrote:

    > Czyli nikt z nim nie dyskutował:P

    No wiesz - to nie miejsce na dyskusje.
    Morawiecki wyglosil oswiadczenie, poslowie wyglaszali swoje
    oswiadczenia.

    J.

  • 14. Data: 2021-10-21 13:53:36
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Zgadza się. Merytorycznie NIKT.

    Jaki jest sens dyskusji z mitomanem i kłamcą?

  • 15. Data: 2021-10-21 14:20:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Oct 2021 14:55:00 +0200, _Master_ napisał(a):

    > nikt nie odpowiedział na prawne zarzuty
    > Morawieckiego

    Tak, to skandal, że obrad nie prowadziła Witkowa albo Terlecki, bo oni już
    by wiedzieli kiedy i komu wyłączyć mikrofon.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-10-21 16:23:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.10.2021 o 10:15, _Master_ pisze:

    > Dalej twierdzę że Morawiecki przemawiał do TABORETÓW.

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=15
    22166708159965&id=100010999506616

    Zacytuję w całości żebyś nie płakał, że nie umiesz kliknąć.

    "Morawiecki dalej jak mantrę powtarza, że organizacja wymiaru
    sprawiedliwości nie należy do kompetencji przekazanych UE, lecz jest
    wyłączną kompetencją państw członkowskich. Nie bardzo wiadomo po co to z
    uporem maniaka powtarza, ponieważ w UE nikt tego nie kwestionuje.
    Obecnie rządzący mogą więc sobie "reformować" wymiar sprawiedliwości jak
    chcą, ale pod jednym warunkiem - że nie narusza to niezawisłości sędziów
    i niezależności sądów, ergo - nie narusza zarówno polskiej Konstytucji,
    jak i zasad wynikających z unijnych zobowiązań traktatowych Polski.
    Tymczasem tzw. reformy naruszają obie sfery. Na poziomie krajowym
    problem rozwiązano tak przekształcając Trybunał Konstytucyjny, że stał
    się bezwolną atrapą w rękach rządzących i powie wszystko to, czego
    rządzący PiS sobie zażyczy. Na poziomie UE nie mogło się udać to samo,
    ponieważ TSUE to sąd rzeczywisty a nie pozorny. Ot i cały problem i tak
    go też widzi UE, czego ostatnia debata w PE była najlepszym dowodem.
    Może więc sobie premier Morawiecki dalej udawać idiotę i powtarzać swoje
    konfabulacje, ale w Europie poza kilkoma podobnymi oszołomami na
    szczęście nikogo to już nie wzrusza i nikt tego nie kupuje."
    -Jerzy Zajadło

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2021-10-21 19:14:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2021 o 10:08, _Master_ pisze:

    > Zgadza się. Merytorycznie NIKT.
    >
    > Takie gadanie do taboretów pokroju Runt

    A może morawiecki po prostu wypowiedział się równie merytorycznie jak na
    pytanie o cenę chleba? Nie wiedziałem - ale w ciemno obstawiam, że nic
    mądrego, merytorycznego i na temat nie powiedział. Więc i nikt rękawicy
    nie podjął, bo co będzie dyskutować nie na temat.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-10-21 19:15:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2021 o 13:34, J.F pisze:

    > No wiesz - to nie miejsce na dyskusje.
    > Morawiecki wyglosil oswiadczenie, poslowie wyglaszali swoje
    > oswiadczenia.

    A to zmienia postać rzeczy. W takim razie po prostu mistrzu sobie
    ubzdurał, że to była jakaś dyskusja z pinokiem:P

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-10-21 21:38:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 19:15, Shrek pisze:
    > A to zmienia postać rzeczy. W takim razie po prostu mistrzu sobie
    > ubzdurał, że to była jakaś dyskusja z pinokiem:P

    Taborety sobie pomyślały że zaproszą, wysłuchają i podyskutują...

    Ale... Nie umiały tego zrobić ;-)

  • 20. Data: 2021-10-21 21:41:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2021 o 21:38, _Master_ pisze:

    > Taborety sobie pomyślały że zaproszą, wysłuchają i podyskutują...

    Wygląda na to że ty sobie pomyślałeś. A to ci słabo wychodzi.

    --
    Shrek