  • 131. Data: 2006-10-20 18:48:47
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Manewr wyprzedzenia trwa szybko, co uwzgledniajac relatywna predkosc
    > pojazdow - pojazd wyprzedzany ma na liczniku masymalna dozwolona -
    > prowadzi do takiego wniosku. Zreszta slowo znacznie mozna zastapic
    > slowem kazde, bowiem kazde stale przekroczenie predkosci jest tu
    > wykroczeniem.

    poniewaz nie odpowiedziałes na pytania zadane w poscie:
    to nie bede sie powtarzał.

    Moze tylko jeszcze jeden argument - jak wytłumaczysz fakt ze TIR na
    autostradzie moze jechac 90km/h i tyle jada bo im sie spieszy a szybciej
    nie moga bo maja tachografy, a jednak dochodzi do wyprzedzania jednego TIRa
    przez drugi bardzo czesto?

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 132. Data: 2006-10-20 18:48:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a z...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To, ze zabijanie kogos nie jest wskazane tez jest oczywiste.
    > Ale prawa o zakazie wbijania noza komus w brzuch nie ma.

    ty czytasz to co piszesz?
    Czy tylko emotikona zapmniałes?

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 133. Data: 2006-10-20 18:58:21
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    20 paź 06 (piątek), 19:11 (GMT +1), pl.soc.prawo
    pluton__ napisał:

    > Czarne swiatla sa ok. Sa to swiatla do jazdy dzienniej.
    > W nocy jest ciemno i wtedy lepiej widoczne jest
    > swiatlo biale.
    > W dzien, kiedy jest jasno, lepiej widoczne jest swiatlo czarne.

    Wygrzebałem się właśnie spod stolika - do sądów Was popozywam za narażanie
    mego życia i zdrowia na uszczerbek!

    Nie ma czegoś takiego, jak "czarne światło". Czerń to brak światła, null,
    zero, kein światło, nietu, ni mo. Skoro nie ma, to nie może być "lepiej
    widoczne", ani nawet widoczne w ogóle, ani w nocy, ani za dnia.

    Mówicie pewnie o ciemnoszarych osłonach świateł. Stłumione światło nie
    jest "lepiej widoczne" ani w dzień, ani w nocy. To bzdura. Światło lepiej
    widoczne to światło jaśniejsze. Szare osłony żarówek mogą dawać jedynie
    kiepskawy efekt kontrastu, gdy przez dymny plastik widać tylko żarzące się
    pręciki żarówki. Lepszy efekt uzyskuje się jednak tradycyjnymi barwieniami.
    --
    aos

  • 134. Data: 2006-10-20 20:14:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Orłowski-Skoczyk wrote:

> [...]
    > null, zero, kein światło, nietu, ni mo. Skoro nie ma, to nie może być
    > "lepiej widoczne", ani nawet widoczne w ogóle, ani w nocy, ani za dnia.

    Wiesz, on chyba żartował... Znaczy się... Cholera, z nim nie wiadomo ;->

  • 135. Data: 2006-10-20 20:51:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Elwis" <e...@n...pl> wrote in message
    > Moze raz jeszcze podkresle - watek dotyczy nie pasa ruchu, a tego ze
    > jedziesz max dozwolona predkoscia, wiec jakie tu jest blokowanie ruchu,
    > skoro inni NIE MAJA PRAWA jechac szybciej?

    Z tego, że nie mają prawa wynika tylko, że nalezy im się mandat jak jadą
    szybciej i nic więcej z tego nie wynika.

  • 136. Data: 2006-10-20 21:29:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello VoyteG,

    Friday, October 20, 2006, 5:08:34 PM, you wrote:

    > Czy mozesz zatem wyjasnic komu, zgodnie z prawem, on blokuje ruch,
    > skoro przepisy NIE POZWALAJA na szybsza jazde?

    Ograniczenie prędkości nie jest jedynym przepisem do przestrzegania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 137. Data: 2006-10-20 21:35:13
    Temat: Re: Patrol na drodze podsumowanie
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Nie. To jest stage IV. Kolejność subtelnego zwracania uwagi jest
    > następująca:
    >
    > 1. zbliżanie się z tyłu (jeśli orientuje się co się dzieje na drodze to
    > zauważy)
    > 2. dojechanie do tyłu i w efekcie konieczność zwolnienia do prędkości
    > "żółwia" (jeśli nie ma lusterka ustawionego na makijaż to zauważy)
    > 3. kierunkowskaz (jeśli nie ma jaskry, to zauważy)
    > 4. mruganie

    stage 0. Zjechanie odpowiednio wcześnie na prawy pas i wyprzedzenie go z
    prawej strony, bez ruszania go z lewego pasa.
    Tylko zjechać trzeba dużo wcześniej, bo jak się zjedzie za późno, to
    jeszcze się delikwent obudzi i zrobi to samo i będziemy mieli kuku albo
    jazdę "po pijanemu", z lewa na prawo.

  • 138. Data: 2006-10-20 21:36:26
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    >Opisywany kierowca jechal maksymalna dozwolona predkoscia, w swietle
    >obowiazujacych zasad nikt go nie mial prawa wyprzedzic.

    a miał pewność, że nie jedzie 1 km/h więcej albo mniej?

  • 139. Data: 2006-10-20 21:41:40
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    wojtaszek wrote:

    > To prawo nie obowiązuje w mieście ! Jak skęcisz w lewo z prawego pasa ?

    ... co nie zmienia faktu ze kaczory to ... ;)

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 140. Data: 2006-10-20 21:42:13
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    VoyteG wrote:

    > Przepis o dopuszczonej predkosci na danym odcinku drogi.
    > Wyprzedzenie innego pojazdu implikuje zlamanie tego przepisu

    Masz dwóje z logiki.
    Niczego nie implikuje.
    Co najwyżej fakt, że zostaniesz wyprzedzony przez samochód łamiący przepisy.