    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Patrol na drodze
    Date: Sun, 22 Oct 2006 22:30:32 -0500

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
    news:ehhc0c$n7t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > pOniewaz nie zostalo stworzone zadne zagrozenie ruchu. Jadac maksymalna
    > dozwolona predkoscia i nie wykonujac "dziwnych" manewrow NIE MOGE TAMOWAC
    > I UTRUDNIAC RUCHU.

    Możesz utrudniać ruch,bo robisz to wszystkim, którzy jadą szybciej i
    zmuszasz ich do wyprzedzania cię po prawej stronie.
    Pomijając fakt, że jest to zabronione, to jest to cholernie niebezpieczne,
    bo kierownica jest po lewej stronie i totalnie nie widać nic z przodu,
    dopóki się nie wychylisz i to zdrowo.
    Wyprzedzanie z lewej strony pozwala ci znacznie szybciej zobaczyć, czy na
    pasie przypadkiem cos nie leży tudzież nie wlecze się jak zółw.

    > W sadzie udowadnialbym, ze argumentacja policji skazalaby mnie na
    > jednakowy mandat przy jezdzie prawym pasem, dlatego, ze w miescie mozna
    > wyprzedzac z prawej strony wiec w zasadzie nie ma znaczenia po ktorej
    > stronie jade, a zjechac nie moglem (choc chcialem), bo prawym pedzili
    > jacys idioci z kosmicznymi predkosciami.

    j.w. kierownica po lewej znacznie ułatwia wyprzedzanie z lewej strony, a nie
    z prawej przy zmianie pasa.

    > Czekalbym, aby miski podniosly w sadzie argument, ze lewy pas jest dla
    > jadacych szybciej. I tu ich mam. TO JA JECHALEM SZYBCIEJ, bo z max,
    > dozwolona predkoscia, zostawiajac prawy pas dla tych co JADA WOLNIEJ.

    Juz to było. Nie zostawiłeś lewego pasa dla tych co jadą szybciej niż ty
    łamiąc przepisy.
    Nie jesteś od decydowania za innych czy przestrzegać przepisy czy nie.
    W sądzie by cię po prostu wyśmiali z taką argumentacją.

    > Idac dalej, jesli droga mialaby 3-4 pasy ruchu, to zajmujac dowolny
    > nieskrajny prawy pas moznaby sie narazic na podobny zarzut, co jest chyba
    > absurdalne.

    No i można.