  • Data: 2006-10-20 08:54:55
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Parafotek" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    news:1161333446.180012.213890@i3g2000cwc.googlegroup
    s.com...

    > Jak zatem ma sie taka sytuacja do Koderksu o Ruchu drogowym i teorii
    > prawa jako takiej?

    W Polsce obowiazuje ruch prawostronny, powiniennes sie wiec starac trzymac
    prawej strony :) Od egzekwowania stosowania sie kierowcow do znakow
    ograniczenia predkosci jest w rzeczy samej Policja.
    Ostatnio moja siostra prawie dostala zawalu bo jechala jak zwykle z mocno
    przepisowa predkoscia, za to nie calkiem przepisowym pasem i z prawej
    podejchal radiowoz, a nastepnie przez szczekaczke pan policjant nakrzyczal
    na nia, ze jak nie przyspieszy, albo nie zjedzie na prawy pas to dostanie
    mandat :) Niby teoretycznie jak jedziesz z maksymalna dopuszczalna
    predkoscia nikt nie powinien Cie wyprzedzac z zadnej strony, ale zyjemy w
    swiecie realnym, w dodatku w realnej Polsce i jak jestem pelen potepienia
    dla piratow urzadzajacych sobie rajdy w miescie, to w wielu przypadkach
    blokowanie lewego pasa przez jazde 50 km/h jest stwarzaniem wiekszego
    zagrozenia niz poruszanie sie z odrobine wieksza predkoscia, albo po prostu
    zajecie pasa wolniejszego. Oprocz kodeksow istnieje cos takiego jak zasady
    wspolzycia spolecznego :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Parafotek

    "Dobrze jest łączyć przyjemne z pożytecznym ... i dobrze jest mieć odznakę."