  • Data: 2006-10-20 09:21:54
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "__" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eha38k$9ut$1@news.onet.pl...

    > wynika,
    >
    > Ano, niezgodnie z przepisami jechal. Jakis mandat mu sie za to nalezy.

    Tu piszesz, że jechał NIEZGODNIE z przepisami....

    > przejechal by to dziecko z przedzszkola, w przyszlosci...

    Tu mi Misia nie zasuwaj :-)

    > Osobniki jadace LEWYM pasem w ZADEN SPOSOB NIE UTRUDNIAJA RUCHU.

    A tu skolei twierdzisz, że jazda lewym nie utrudnia ruchu... ciekawe (w
    domyśle mamy powolną przepisową jazdę). W takim razie powiedz nam, czemu we
    wszystkich europejskich "prawach o ruchu drogowym" jest zapis, że należy
    jechać SKRAJNIE prawym* pasem ruchu po to, by NIE UTRUDNIAĆ innym ruchu?
    Czyżby zbiorowa głupota??? :-) Przemyśl to.

    *- oczywiście za wyjątkiem lewostronnego ruchu

    > Gdyby tak bylo, to logicznie rozumujac nalezalo by zlikwidowac lewe pasy.
    > Mamy wtedy:
    > a) likwidacje utrudnien
    > b) oszczednosci finansowe przy budowie/konserwacji drog
    > c) uproszczenie kodeksu drogowego

    Za dużo piwa w piątki pijesz - podobne teksty posuwają menele na tyłach
    sklepów monopolowych późnym popołudniem :-)

    R.