  • Data: 2006-10-20 09:30:27
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu piszesz, że jechał NIEZGODNIE z przepisami....

    Dokladnie. Tu pisze, ze facet jechal NiEzGoDnIe z przepisami,
    poniewaz tak sie sklada, ze tak wlasnie uwazam, ze facet jechal niezgodnie
    z przepisami.
    Nie bojmy sie tego slowa: jechal NIEZGODNIE z przepisami.

    > A tu skolei twierdzisz, że jazda lewym nie utrudnia ruchu...

    Tak, dokladnie tak wlasnie twierdze. Slusznie to zauwazyles.

    > W takim razie powiedz nam, czemu we
    > wszystkich europejskich "prawach o ruchu drogowym" jest zapis, że należy
    > jechać SKRAJNIE prawym* pasem ruchu po to, by NIE UTRUDNIAĆ innym ruchu?

    Po pierwsze - nie we wszystkich. Poniewaz zlapalem cie na klamstwie,
    to moglbym teraz smialo powiedziec, ze skoro klamiesz, to nie ma co z Toba
    dalej dyskutowac.
    Ale ja podyskutuje, i powiem ci, ze nie umiesz czytac kodeksu.
    Rozdzial 3 artykul 16 mowi wyraznie, ze że należy
    jechać SKRAJNIE prawym* pasem ruchu po to, by dzieci w Afryce nie
    glodowaly,
    zeby w Chinach byly szanowane prawa czlowieka i zeby swiatowy terroryzm
    zostal zwalczony.

    > Za dużo piwa w piątki pijesz - podobne teksty posuwają menele na tyłach
    > sklepów monopolowych późnym popołudniem :-)

    Dobrze, ze ich sluchasz, szkoda, ze tak malo sie nauczyles.

    pozdrawiam
    pluton