    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 29 Nov 2021 01:31:31 -0800 (PST)
    Subject: Re: Paszport covidowy
    From: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    poniedziałek, 29 listopada 2021 o 04:46:02 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > niby podobnie napisali, ale ... to jest badanie partii, czy
    > jednorazowe zatwierdzenie produktu?

    Najciekawsze są "limitowane" i nietestowane partie Pfizera dla pracowników
    Pfizera....

    > nr serii mialby wielki sens.
    > np 1 fiolka na 10 tys?
    >
    > Ale zauwaz, ze jesli robisz wiekszą ilosc szczepionki hurtem,
    > rozlewasz do fiolek, to wystarczy sprawdzic jedną.

    Zabawa z dystrybucją zaczyna się później - co ciekawsze linki:

    Opracowanie jeszcze sprzed ery Covida (no i ta końcówka!):
    https://szczepienia.pzh.gov.pl/wp-content/uploads/20
    19/05/J-Szajnik-Solska.pdf

    O dystrybucji szczepionek z poziomu dystrybutora - "trochę chwalenia się", ale
    całkiem ciekawe:
    https://ocs.pl/category/szczepionki/

    No ale potem jest jeszcze punkt szczepień - niżej cała biblia informacyjna:
    https://www.gov.pl/web/szczepimysie/materialy-inform
    acyjne-dla-szpitali-i-pacjentow-dotyczace-szczepien-
    przeciw-covid-19
    Jest też opis "wspomagających" systemów IT i "minimalne wymagania dla punktów
    szczepień",
    wprawdzie w opisie nie wyjaśniono czym są "dane szczepionki", ale jak mniej więcej
    wygląda
    wypełnianie e-karty szczepienia można zobaczyć niżej (nie wiem czy aktualne, ale
    poglądowo) :
    https://www.cmkp.edu.pl/wp-content/uploads/2020/12/W
    ystawienie-e-skierowan-na-szczepienie-przeciwko-Covi
    d-19_-28.12.2020.pdf

    Ciekawe, czy robi się "naloty kontrolne" na punkty szczepień - czy i ew. ile ich
    było, no i co wykazały...

    Pozdr-
    -Rowerex