  • 1. Data: 2021-11-27 21:02:22
    Temat: Paszport covidowy
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak pobrać paszport covidowy
    z mojego konta na pacjent.gov.pl?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-11-27 21:29:58
    Temat: Re: Paszport covidowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2021 o 21:02, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak pobrać paszport
    > covidowy z mojego konta na pacjent.gov.pl?
    >
    > Pozdrawiam

    Trzeba się zalogiwać do IKP a nie rejestracji i certyfikaty > certyfikat
    szczepienia.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-11-27 21:38:15
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał:

    > Trzeba się zalogiwać do IKP a nie rejestracji i certyfikaty > certyfikat
    > szczepienia.

    Loguję się na IKP i szukam zakładki certyfikaty. I nie ma tej zakładki.
    Mógłbyś wrzucić gdzieś obrazek tej strony i wskazać tę zakładkę?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-11-27 22:14:59
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.11.2021 o 21:38, Kamil pisze:

    > Loguję się na IKP i szukam zakładki certyfikaty. I nie ma tej zakładki.
    > Mógłbyś wrzucić gdzieś obrazek tej strony i wskazać tę zakładkę?

    Wchodzisz na IKP i masz w rządku po kolei:

    Recepty
    Skierowania
    Historia leczenia
    Plan leczenia
    Apteczka
    Profilaktyka
    Uprawnienia
    Certyfikaty
    Moje konto

    MJ

  • 5. Data: 2021-11-28 01:50:42
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał:

[...]

    =

    Dzięki. U mnie to trochę inaczej wygląda, ale jest certyfikat. Żeby go
    zobaczyć musiałem kliknąć zakładkę dotyczącą uzupełnienia danych/przypomnij
    mi później. Pobrałem PDF.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2021-11-28 12:47:23
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    sobota, 27 listopada 2021 o 21:30:01 UTC+1 Shrek napisał(a):

    > Trzeba się zalogiwać do IKP a nie rejestracji i certyfikaty > certyfikat
    > szczepienia.

    Czy istnieje identyfikowalność łącząca konkretną fiolkę, partię fiolek, miejsce
    szczepienia, datę produkcji, osobę szczepiącą i szczepioną? Np. GiS wydaje komunikat,
    że jakaś partia szczepionki
    była źle przechowywana lub cokolwiek jest z nią nie tak i może być lub jest
    nieskuteczna - czy będzie
    można wezwać konkretne osoby do ponownego szczepienia? A właściwie to kto prowadzi
    nadzór
    nad jakością dostarczanych szczepionek?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 7. Data: 2021-11-28 19:19:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2021 03:47:23 -0800 (PST), rowerex rowerex
    napisał(a):

> [...]
    nieskuteczna - czy będzie
    > można wezwać konkretne osoby do ponownego szczepienia?

    troche powatpiewam. Wpisywali serie na ten papierek przy szczepieniu
    ... ale czy ktos przewidzial, ze warto by wpisac w komputer?

    A moze nie doceniam rzadowych informatykow ...

    > A właściwie to kto prowadzi nadzór
    > nad jakością dostarczanych szczepionek?

    U nas to nie wiem, ale Słowacy kwestionowali rosyjskie szczepionki,
    bo rzekomo nie bylo to to samo, co wczesniej przyslano do testow.

    https://www.dw.com/pl/s%C5%82owacka-gazeta-dostali%C
    5%9Bmy-innego-sputnika-v/a-57113923
    https://www.medexpress.pl/slowacja-bada-szczepionke-
    sputnik-v/81309

    https://www.rp.pl/swiat/art53441-slowacja-odsprzedal
    a-rosji-wiekszosc-zamowienia-sputnika-v

    Wiec u nich ktos bada. A u nas?

    W sumie to i tak jestem pozytywnie zaskoczony iloscia testow
    genetycznych robionych w kraju.
    Sanepid mial juz wczesniej maszynki do PCR?

    J.

  • 8. Data: 2021-11-28 21:03:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 19:19, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > troche powatpiewam. Wpisywali serie na ten papierek przy szczepieniu
    > ... ale czy ktos przewidzial, ze warto by wpisac w komputer?

    Prawie napewno przewidział. Pielęgniarka zdecydowanie za dużo w komputer
    wpisywała, żeby to było tylko potwierdzenie szczepienia. A całą resztę
    klikali wcześniej i dawali kod kreskowy który pielegniarka tylko
    zczytywała - więc teoretycznie miała tylko do kliknięcia że zrobiła -
    data i godzina to chyba z automatu. Skoro klepała tyle w klawiaturę to
    obstawiam, że właśnie dane o partii i tak dalej.

    > A moze nie doceniam rzadowych informatykow ...

    Ojtam. Może i wpisali i chuj z tego jest bo baza zjebana i interfejsu
    nie ma:P

    > W sumie to i tak jestem pozytywnie zaskoczony iloscia testow
    > genetycznych robionych w kraju.
    > Sanepid mial juz wczesniej maszynki do PCR?

    Raczej nie bo pamiętam że jak samorząd w grodzisku sobie kupił to im
    ukradli do płocka chyba;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-11-28 22:05:15
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    niedziela, 28 listopada 2021 o 19:19:49 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Wiec u nich ktos bada. A u nas?

    Trochę poguglałem - tak jest u nas:
    https://www.gov.pl/web/gif/informacja-dot-szczepione
    k-stosowanych-przeciw-covid-19

    a tak w Australii:
    https://www.tga.gov.au/batch-release-assessment-covi
    d-19-vaccines

    Niemniej chciałbym wiedzieć, co tam u nas pielęgniarki wklepują do bazy podczas
    szczepienia.

    Teoretycznie więc bada się i sprawdza jak każdy lek, acz "traktuje priorytetowo",
    jednak zakładając,
    że numer partii jest wiązany w bazie danych z pacjentem, to chyba nie tylko ze
    względów czysto
    statystycznych, ale też na wypadek jakiejkolwiek wtopy w którymkolwiek miejscu.

    Ciekawi mnie też, jaki jaki procent ogólnej produkcji szczepionek stanowią przebadane
    próbki.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 10. Data: 2021-11-28 22:51:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2021 21:03:38 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]
    > klikali wcześniej i dawali kod kreskowy który pielegniarka tylko
    > zczytywała - więc teoretycznie miała tylko do kliknięcia że zrobiła -

    We wrocku zadnych kodow kreskowych nie widzialem.
    Klikali cos w rejestracji ... a przeciez powinni tylko odszukac
    "skierowanie" z NFZ.
    Klikala cos i pielegniarka, moze i nr partii.

> [...]
    > obstawiam, że właśnie dane o partii i tak dalej.

    > Ojtam. Może i wpisali i chuj z tego jest bo baza zjebana i interfejsu

    A kto bylby temu winien ? :-)

    > Raczej nie bo pamiętam że jak samorząd w grodzisku sobie kupił to im
    > ukradli do płocka chyba;)

    A po co im taka maszynka? Do badania salmonelli? Grypy ?

    Tak czy inaczej - maszynki sie znalazly, ludzie do obslugi tez,
    odczynniki ...

    J.