  • Data: 2021-11-28 21:03:38
    Temat: Re: Paszport covidowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2021 o 19:19, J.F. pisze:

> [...]
    szczepienia, datę produkcji, osobę szczepiącą i szczepioną? Np. GiS wydaje komunikat,
    że jakaś partia szczepionki

    > troche powatpiewam. Wpisywali serie na ten papierek przy szczepieniu
    > ... ale czy ktos przewidzial, ze warto by wpisac w komputer?

    Prawie napewno przewidział. Pielęgniarka zdecydowanie za dużo w komputer
    wpisywała, żeby to było tylko potwierdzenie szczepienia. A całą resztę
    klikali wcześniej i dawali kod kreskowy który pielegniarka tylko
    zczytywała - więc teoretycznie miała tylko do kliknięcia że zrobiła -
    data i godzina to chyba z automatu. Skoro klepała tyle w klawiaturę to
    obstawiam, że właśnie dane o partii i tak dalej.

    > A moze nie doceniam rzadowych informatykow ...

    Ojtam. Może i wpisali i chuj z tego jest bo baza zjebana i interfejsu
    nie ma:P

    > W sumie to i tak jestem pozytywnie zaskoczony iloscia testow
    > genetycznych robionych w kraju.
    > Sanepid mial juz wczesniej maszynki do PCR?

    Raczej nie bo pamiętam że jak samorząd w grodzisku sobie kupił to im
    ukradli do płocka chyba;)

    --
    Shrek