  • 21. Data: 2008-07-14 20:10:06
    Temat: Re: Paskudny sprzedawca - jak takiego napiętnować?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > - Co jeśli sprzedawca nie chce przyjąć towaru na pdst niezgodności?
    > - Czy może odmówić przyjęcia towaru na pdst niezgodności jeśli składam
    > je za pomocą własnego pisemka a nie ich formularzy?

    Dokładnie tak miałem.
    Postraszyłem federacją konsumentów i sądem.

    "Sądzicie,że teraz wam odpuszczę, skoro macie moją kasę i jeszcze daję wam towar a
    chcę w zamian
    wyłącznie potwierdzenie odbioru na kopii?!?"

    Ekspedientki mało kumate - wydygały się i po telefonie konsultacyjnym z właścicielem
    przyjęły.
    R.