  • Data: 2015-05-21 21:35:03
    Temat: Re: Parkowanie motocykla we wspólnym garażu
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> szukaj wiadomości tego autora

    Naruszasz prawo budowlane.
    Sprawdź dokument zwany pozwoleniem na użytkowanie (budynku, garażu, czy co
    tam macie w Waszej nieruchomości).
    Podobnie sprawdź projekt organizacji ruchu w garażu (w dokumentacji
    powykonawczej), a nawet pozwolenie na budowę.
    Wasz garaż jest na X pojazdów mechanicznych (wentylacja, bramy p.-poż. itp.
    itd), a nie na X+1.
    Upierdliwy PINB może nałożyć na własciciela budynku (czyli na własciciela
    garażu) karę za samowolną zmianę sposobu użytkowania.
    Daj adres, to ich powiadomię ;-))
    Do windy też wsiadasz jako siódmy ("bo moja"), mimo że jest dopuszczona do
    przewozu 6 osób??

    -----