  • 11. Data: 2004-07-28 17:33:13
    Temat: Re: Parkingowy i zakaz zatrzymywania
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Ja tam się przy swoim rozumieniu w tej sprawie nie upieram, chociaż na
    zwykłą logikę to troche dziwne pobierać ode mnie zwykłą opłatę (nie KARNĄ)
    za coś, czego nie wolno mi zrobić.
    Jednak:

    > 1. Pobiera się opłaty zgodnie z prawem (w całej strefie bez wyjątku)
    Jesteś pewien, czy to Twoja interpretacja?

    > 2. Za naruszenie prawa należy się dodatkowy MK
    Dodatkowy? Dodatkowy do czego?
    Wg mnie normalny zwykły mandat za wykroczenie drogowe.

    > 3. Przyjęcie MK nie zwalnia z obowiązku opłaty za parkowanie w strefie
    Jak w punkcie 1-szym

    --
    Pozdrowienia
    Jotte