  • 1. Data: 2004-07-27 05:53:23
    Temat: Koszty reklamacji
    Od: p...@b...pl (Lukasz Biegaj)

    Sprzedalem przedmiot, kupujacy stwierdzil ze nie odpowiada on
    informacjom jakie uzyskal przed sprzedaza i chce zwrotu pieniedzy na
    podstawie niezgodnosci towaru z opisem.

    Jasne jest dla mnie, ze w takim wypadku zwracam mu oplate w zamian za
    przedmiot. Nie wiem jedynie kto powinien pokryc koszty transportu w moja
    strone oraz czy powinienem zwrocic koszty transportu ktore poniosl
    kupujacy przy zakupie.

    Prosze o podstawe prawna, z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    Lukasz Biegaj, BL661-RIPE, LPB1-6BONE, p...@b...pl
    <taw> Moja mozilla za to jest w wersji "rodzinnej" i na

  • 2. Data: 2004-07-27 08:25:03
    Temat: Re: Koszty reklamacji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 05:53:23 +0000 (UTC), Lukasz Biegaj naskrobał(a):

> [...]
    > kupujacy przy zakupie.
    >
    > Prosze o podstawe prawna, z gory dziekuje za odpowiedz.

    niezgodność towaru dotyczy tylko sprzedaży firma -> osoba fizyczna podst
    prawana art 1 par 1 ustawy szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    Jeżeli tak było to niestety pokrywasz koszt transportu konsumneta pods
    prawna art 8 par 2 tejże ustawy.

    Nie jestem pewnien czy ustawa dotyczy sprzedaży z licytacji (patrz allegro
    itp).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-27 14:44:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
> [...]
    > prawana art 1 par 1 ustawy szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    > Jeżeli tak było to niestety pokrywasz koszt transportu konsumneta pods

    A nawet jeśli nie sprzedaż konsumencka, to niezgodność z opiesm może być
    wadą fizyczną. A wtedy art.566§1 kc

    KG

  • 4. Data: 2004-07-27 18:21:30
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    > A nawet jeśli nie sprzedaż konsumencka, to niezgodność z opiesm może być
    > wadą fizyczną. A wtedy art.566§1 kc

    wzglednie blad oswiadczenia woli - wprowadzenie w blad przez druga strone
    tyle ze tu wchodzimy w przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu, ktore sa mniej
    korzystne dla kupujacego - jesli kupujacy powola sie na wade oswiadczenia
    woli, to przepadl, jesli chce odstapic od umowy to tak jak pisze KAM
    p.
    W,