    From: "OLO" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parking a wspólnota
    Date: Mon, 21 Nov 2011 13:30:34 +0000 (UTC)

    Maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Na innym parkingu albo w garażu. Proste.
    > Parking wspólnotowy ma być nieco "przewietrzony" prze ograniczenie "nie
    > więcej, niż 1 auto na 1 mieszkanie". To brzmi rozsądnie. Jeśli miejsc
    > jest mniej - to trudno, wracamy do zasady "kto pierwszy, ten lepszy",
    > ale na znacznie luźniejszym parkingu niż było przedtem. Mnie się ten
    > system podoba.

    BRAWOOOOOO , BRAWOooooo .... Jedyny post który trafił w sedno. Reszta to jakiś
    bełkot : co by było jakby babcia miała wąsy.....
    Teraz pytanie: jak to prawnie zrobić by nie kłóciło się z prawami człowieka,
    bo zawsze ktoś coś znajdzie :)

    Zasada: kto pierwszy ten lepszy - z wyłączeniem zajmowania samochodów
    nadmiarowych (tzn. mam ich pięć to sobie mogę postawić bo mam a reszta plebsu
    niech kombinuje z parkowaniem poza terenem)