    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Date: Thu, 23 Oct 2008 14:55:32 +0200

    W wiadomości news:gdllq6$5q4$1@news.onet.pl Piotr <p...@a...net.pl>
    pisze:

    > A czy ja pisałem, że wszyscy?
    Nie, twierdziłeś, że to banalne. Nieprawda.

    > To Ty twierdziłeś, że w banku nie ma opcji zapalenia.
    Nieprawda. Radziłem jedynie spróbować zapalić w banku.
    Zrób jak mówiłem - banków jak mrówków, wejdź, zapal i czekaj na efekt.

    > To jest opis realnej sytuacji, nie wyobrażenia.
    PIsałem, że chętnie poznałbym konkretne przykłady.

    > Dlaczego idąc chodnikiem mam wdychać wredne, śmierdzące spaliny
    > samochodów? Dlaczego moje prawo do świeżego powietrza jest tak okrutnie
    > ograniczane przez cholernych egoistów, którzy wsiadają w samochody i
    > wożą się zamiast poruszać się środkami transportu które nie
    > zanieczyszczają powietrza.
    > Jak sam pisałeś, "To wszystko. Wolność jednostki kończy się tam, gdzie
    > zaczyna się wolność drugiej jednostki."
    To, co tu poruszyłeś jest sednem problemu. Gdzie jest ta granica?
    Ano tam, gdzie ją ustanowią skuteczniejsi w swych działaniach.

    --
    Jotte