    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Date: Wed, 22 Oct 2008 00:39:41 +0200

    Jotte pisze:
    > Taaa... banalnie...
    > To powszechna, podstawowa wręcz usługa. Ty masz, twoja babcia ma,
    > wszyscy mają.
    A czy ja pisałem, że wszyscy? To Ty twierdziłeś, że w banku nie ma opcji
    zapalenia.

    > Chętnie poznałbym konkretne przykłady, a nie czytał o wyobrażeniach, bo
    > co kogo one obchodzą.
    To jest opis realnej sytuacji, nie wyobrażenia.

    > Jakie tam sensowne...
    > ale wymyślaj dalej skoro chcesz.
    > Ale doradzam uprzednio rozejrzeć się po cywilizowanym świecie.
    Dlaczego idąc chodnikiem mam wdychać wredne, śmierdzące spaliny samochodów?
    Dlaczego moje prawo do świeżego powietrza jest tak okrutnie ograniczane
    przez cholernych egoistów, którzy wsiadają w samochody i wożą się
    zamiast poruszać się środkami transportu które nie zanieczyszczają
    powietrza.
    Jak sam pisałeś, "To wszystko. Wolność jednostki kończy się tam, gdzie
    zaczyna się wolność drugiej jednostki."