  • 11. Data: 2003-02-25 20:21:31
    Temat: Re: Palenie w pracy
    Od: Grzegorz 'Pucek' Pączek <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl>

    Towarzysz Grzegorz 'Pucek' Pączek napisał tekst ku chwale towarzysza
    Stalina, o treści:

    > Przepraszam, jeślim uraziłem.

    Ekhm. Jeślim uraził oczywiście.

    --
    Grzegorz 'Pucek' Pączek
    UIN 127057845 | GG 837440

  • 12. Data: 2003-02-26 11:42:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 25 Feb 2003 15:24:12 +0100), "Qwax"
    <...@...Q> był(a) napisał(a):

    >Nie wolno poza miejscami wyznaczonymi spełniającymi określone wymogi
    >(nie mam pod ręką artykułów)

    A co w przypadku posiadania własnego gabinetu? Na logikę, o ile nie
    przyjmuje się tam gości, to nie powinno to być zakazane.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 13. Data: 2003-02-26 22:56:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Michal Letowski wrote:

    > Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci

    > A na jakiej podstawie rektor wydal takie zarzadzenie?
    > Chociaz nie, uczelnie sa "eksterytorialne", wiec moze mogl...

    Prawde mowiac to sadze ze jako szef placowki ma pelne prawo decydowac czy na
    terenie firmy w ktorej pracuje wolno lub nie wolno robic rzeczy tego typu.

  • 14. Data: 2003-03-28 09:22:02
    Od: Tadek<n...@c...edu.pl>

    Po prostu jest ustawa na ten temat.
    Tadek