  • Data: 2011-03-01 17:10:45
    Temat: Re: Palenie w miejscu publicznym
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (01.03.2011 17:27), witek wrote:

    > eee
    > zawsze sie wychodziło na dymka

    No nie zawsze. Jeszcze załapałem się na czasy kiedy zarówno na uniwerku
    jak i w biurze paliło się dosłownie wszędzie. To było przegięcie
    palących, ale było. Potem - ograniczenie do wybranych miejsc (gęsto
    rozsianych), ale w takim kilkunastopiętrowym biurowcu jeszcze niedawno
    było kilka knajp/kawiarni gdzie można było sobie wygodnie i spokojnie
    siąść, zjeść śniadanie mistrzów (kawa i papieros) poczytać.

    Masowe i przymusowe wyjścia na dymka to całkiem świeży wynalazek.
    Przymusowe w sensie że jak chcesz zapalić - to masz przymus wyjścia.

    p. m.