  • Data: 2005-02-15 23:38:52
    Temat: Re: Palenie przy innych w mieszkaniu.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cutri4$pfd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem, że jeśli będziesz dosypywać synowi po trochu trutkę na szczury
    > do zupy, to też nikogo to ma nie obchodzić, tak?

    Dosypywanie komus trutki dla szczurów jest karalne. Palenie nie, a juz na
    pewno nie we wlasnym domu.:-)) A sytuacja, ze gówniarz, znajdujacy sie na
    przysłowiowej mojej łasce mi probuje czegoś zabronic jest nie do przyjęcia.
    Ja nie palę, ale pali moj mąż. Jesteśmy równorzędnymi partnerami, ale
    bynajmniej nie ośmieliłabym sie mu ZABRONIC palic. POPROSIĆ to co innego - i
    poprosiłam - mój mąż pali tylko w swoim pokoju - reszta domu jest
    smoke-free.

    HaNkA