  • 1. Data: 2005-02-15 09:33:10
    Temat: Palenie przy innych w mieszkaniu.
    Od: "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl>

    Mam taki problem, moja matka pali tyle fajek, że to jest nie do zniesienia.
    Ciągle w domu czuję tylko smród papierochów. Ustalałem z nią, że pali tylko
    w kuchni i przy maksymalnie otwartym oknie. Ona natomiast to olewa i albo
    okna nie ma otwartego, albo ze 2 cm uchyli. Ja już nie wyrabiam, ciągle mam
    zapchany nos, ciągle choruję. Pewnie te fajki mają na to duży wpływ.
    Zakazałem jej palenia w domu, jednak ona nic z tego sobie nie robi, a przy
    ojcu też jest rozmowa, że bedzie przy otwartym oknie itp, ale co z tego jak
    ojca nie ma w domu, a ona i tak pali jak jej się podoba. Czy jest na to
    jakiś haczyk prawny? Wiem, że to moja matka, ale mam to gdzieś bo wolę być
    zdrowy i mieć w niej wroga, niż ciągle chorować. Pewnie nie bez znaczenia
    jest to, że za około miesiąc będę pełnoletni. Co wtedy? Czy już nie ma
    żadnego prawa i moge se inne mieszkanie szukać, żeby uwolnić się od smrodu?
    Pozdrawiam
    WAPNO

  • 2. Data: 2005-02-15 10:46:57
    Temat: Re: Palenie przy innych w mieszkaniu.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to, że za około miesiąc będę pełnoletni. Co wtedy? Czy już nie ma
    > żadnego prawa i moge se inne mieszkanie szukać, żeby uwolnić się od

    ja pierd. nie wierze w to co czytam, co Ty chcesz Twojej matce zrobic?

    P.

  • 3. Data: 2005-02-15 10:53:29
    Od: "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ja pierd. nie wierze w to co czytam, co Ty chcesz >Twojej matce zrobic?

    Chce od strony prawnej tak to rozegrać, żeby dostać jakiś nakaz czy coś w
    tym stylu. Przecież to łamie prawa człowieka. I zamiast patrzyć co ja chce
    jej zrobić może byś zobaczył co ona robi mi przez całe życie?
    Pozdrawiam
    WAPNO

  • 4. Data: 2005-02-15 10:56:52
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
> [...]
    wiadomości news:cusjv5$a1f$1@inews.gazeta.pl...
    >Czy już nie ma żadnego prawa i moge se inne mieszkanie szukać, żeby

    To jest najlepsze rozwiązanie. I nie wpuszczaj jej do siebie dopóki nie
    rzuci palenia.

    vertret

  • 5. Data: 2005-02-15 11:45:04
    Od: "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > To jest najlepsze rozwiązanie. I nie wpuszczaj jej do siebie dopóki nie
    > rzuci palenia.

    No to piknie :(. Tylko za co to mieszkanie...
    Pozdro
    WAPNO

  • 6. Data: 2005-02-15 14:07:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pl> napisał w wiadomości

    > Chce od strony prawnej tak to rozegrać, żeby dostać jakiś nakaz czy coś w
    > tym stylu. Przecież to łamie prawa człowieka. I zamiast patrzyć co ja chce
    > jej zrobić może byś zobaczył co ona robi mi przez całe życie?

    Rodzice są jak jajko, trzeba ich znieść.
    Jak masz osiemnastkę, to kombinuj jak tu zdać maturę, dostać się na
    studia i wyfrunąć z domu. Im szybciej dla ciebie, tym lepiej.
    Narazie nic nie możesz zrobić.

  • 7. Data: 2005-02-15 14:10:00
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > No to piknie :(. Tylko za co to mieszkanie...
    > Pozdro
    > WAPNO

    wkrótce będziesz pełnoletnie.....
    zatem weźmiesz się i wyprowadzisz...
    zdrowie ważniejsze ;) a do pracy sie weźmiesz i matce zafundujesz terapię
    [jej zdrowie tez ważne a to nałóg wszak]
    i nie wciskaj kitu ze się będziesz uczył itp. .. da się wszystko pogodzić...
    zdrowie wszak ważne jest....

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 8. Data: 2005-02-15 15:04:32
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl> napisał w wiadomości

    > Zakazałem jej palenia w domu, jednak ona nic z tego sobie nie robi,

    To już bezczelność!

    Serio, nic sobie nie robi z Twojego zakazu ?!

    Monika

  • 9. Data: 2005-02-15 15:48:16
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    Nie przejmuj się, na każdej paczce jest napis, że palenie zabija. Jeżeli nie
    kłamią, to powinieneś doczekać tej szczęśliwej - dla Ciebie chwili.

    Anducha

  • 10. Data: 2005-02-15 21:11:41
    Od: "WAPNO" <damian@_nospam_milko-art.pl>

    Użytkownik "Anducha" <a...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie przejmuj się, na każdej paczce jest napis, że palenie zabija. Jeżeli
    nie
    > kłamią, to powinieneś doczekać tej szczęśliwej - dla >Ciebie chwili.

    Ludzie bez przesady, przecież ja tu niechce nikogo likwidować!
    Pozdro
    WAPNO