  • 41. Data: 2007-05-27 11:39:42
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> writes:

    [...]

    > Skutkiem palenia na balkonie bedzie smrod (ciezki do usuniecia) oraz
    > wydzielanie szkodliwych dla zdrowia innych substancji. To tak jakby
    > obrzucili balkon smierdzaca i rakotworcza farba.

    No, albo azbestem. I poprawili chlorowodorem. Nie przesadzasz
    przypadkiem?

  • 42. Data: 2007-05-27 11:47:21
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    [...]

    > W zasadzie to problem podobny - też kompletnie zasmradza komuś
    > mieszkanie - tyle że może się w pierwszej kolejności powołać na
    > uciążliwy hałas.

    Klimatyzacja w blokach pewnie rozwiązałaby sprawę.

  • 43. Data: 2007-05-27 11:48:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > No, 300 kg. Ale mi nie chodzi o rozwiązywanie tego problemu
    > jaskiniowymi metodami.

    To zainstaluj sobie klimatyzację.

  • 44. Data: 2007-05-27 11:50:10
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > No, ci akurat tylko palą. Imprezy urządzali inni (niestety sporo
    > mieszkań jest wynajmowanych studentom), ale do spółki z innym
    > sąsiadami ich spacyfikowaliśmy :]

    Pacufikacja studentów to szczytny cel istnienia współczesnych,
    zinternetyzowanych społeczeństw. Gratulacje. Może kiedyś
    przyjdzie nam żyć w świecie, w którym wszyscy studenci zostaną
    spacyfikowani na dobre.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 45. Data: 2007-05-27 12:06:49
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> wrote:

    > Klimatyzacja w blokach pewnie rozwiązałaby sprawę.

    Ale tylko centralna, bo taką zwykłą (splita) to ja mam, a ona nie pompuje
    świeżego powietrza, tylko ochładza w kółko to samo.

    A żeby zrobić centralną, to trzeba by taki blok wybudować od początku.

    P.

  • 46. Data: 2007-05-27 12:09:13
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> wrote:
    > Pacufikacja studentów to szczytny cel istnienia współczesnych,
    > zinternetyzowanych społeczeństw. Gratulacje. Może kiedyś
    > przyjdzie nam żyć w świecie, w którym wszyscy studenci zostaną
    > spacyfikowani na dobre.

    Studentom mieszkającym z innymi ludźmi w budynkach wielorodzinnych
    trzeba wytłumaczyć, że nie są w akademiku i obowiązują ich jakieś
    normy współżycia społecznego - m.in. nie robi się imprez po nocach,
    nie sika się w windzie i nie rzuca butelkami po klatce schodowej.

    P.

  • 47. Data: 2007-05-27 12:29:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > Studentom mieszkającym z innymi ludźmi w budynkach wielorodzinnych
    > trzeba wytłumaczyć,

    Wytłumaczyć przy użyciu prawnika czy policjanta? Bo taki jest
    wydźwięk twoich pytań na tej grupie.

  • 48. Data: 2007-05-27 12:32:36
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > Studentom mieszkającym z innymi ludźmi w budynkach wielorodzinnych
    > trzeba wytłumaczyć,

    Wytłumaczyć przy użyciu prawnika czy policjanta? Bo taki jest
    wydźwięk twoich pytań na tej grupie.

    Zresztą -- byłoby miło, gdybyś się przedstawił/przedstawiła zamiast
    pisać pod pseudonimem. Na policję też dzwonisz anonimowo?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 49. Data: 2007-05-27 14:12:40
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> wrote:
    > Wytłumaczyć przy użyciu prawnika czy policjanta? Bo taki jest
    > wydźwięk twoich pytań na tej grupie.

    A czytasz, co napisałem, czy tylko tak sobie trollujesz?

    Grzecznie to ja ich prosiłem o niepalenie, ale powiedzieli, że tak już musi
    być.

    P.

  • 50. Data: 2007-05-27 16:23:25
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-05-2007 o 13:38:39 "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał(a):

    > A co z mieszkaniami ulokowanymi zaraz obok ruchliwej trasy? Smród,
    > spaliny, hałas. Czy są na to paragrafy?

    Na halas sa. Smrod jest wartoscia niemierzalna. Spaliny sa pojeciem zbyt
    ogolnym - ale sa normy okreslajace dopuszczalny poziom niekorych
    substancji wewnatrz budynkow mieszkalnych.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.