  • 61. Data: 2013-02-01 23:46:25
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Ciekawym jest zatem to zaobserwować u niepalącego :P

    Hmm... Domyśliłem się, że jesteś palaczem. Mówisz, że nietrafnie?

  • 62. Data: 2013-02-01 23:48:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Feb 2013, Alek wrote:

    > Żartujesz? Czym może mu przeszkadzać niepalący, niepaleniem?

    Chyba była taka karykatura, chyba Mleczki.
    "Czy będzie panu przeszkadzało, jak nie będę palił" :P

    > Tak sobie złośliwie siedzi i nie śmierdzi?

    No. Cham jeden.

    pzdr, Gotfryd

  • 63. Data: 2013-02-02 03:55:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-01 23:46, Alek pisze:

    > Hmm... Domyśliłem się, że jesteś palaczem. Mówisz, że nietrafnie?

    To takie dziwne, że niepalący może mieć poglądy zbieżne z
    palącymi, terroryzowanymi przez palące kurwy ???

    Pytam bo nie wiem.

    P.S.
    JA PALĘ.

    P.S.2

    Kiedyś jeździłem koleją ... i w pełni identyfikowałem się z tym
    tekstem M.Ś.:

    "Pytam: dlaczego niepalący
    wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
    są wiecznie urażeni?

    Mój mały przyjacielu, papierosie.
    Spędziłem z tobą więcej czasu niż z kimkolwiek.
    Niszczmy się nawzajem, czule
    zobowiązani.

    Pytam: dlaczego niepalący
    nie doceniają naszej samotności,
    naszej niemądrej odwagi, naszego
    żaru, popiołu?"

    Niepalący są gorsi od pedałów odbywających stosunek na oczach
    biskupa ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 64. Data: 2013-02-02 07:47:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Chyba była taka karykatura, chyba Mleczki.
    > "Czy będzie panu przeszkadzało, jak nie będę palił" :P

    > No. Cham jeden.

    :)

  • 65. Data: 2013-02-02 07:49:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-01 23:46, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Hmm... Domyśliłem się, że jesteś palaczem. Mówisz, że nietrafnie?

    Oczywiście, że nietrafnie, tak jak większość Twoich tez w wątku :P

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2013-02-02 09:44:03
    Od: <news>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Oczywiście, że nietrafnie, tak jak większość Twoich tez w wątku :P

    Każdy nałogowiec twierdzi że nim nie jest, przyznaj się w końcu i pokonaj
    nałóg!:)

  • 67. Data: 2013-02-02 12:43:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2013 03:55, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > "Pytam: dlaczego niepalący
    > wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    > dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
    > są wiecznie urażeni?

    Zwracam uwagę, że w tym przypadku to palący władował się do przedziału
    dla niepalących i chce, menda jedna, dominować.

    > Mój mały przyjacielu, papierosie.
    > Spędziłem z tobą więcej czasu niż z kimkolwiek.
    > Niszczmy się nawzajem, czule
    > zobowiązani.

    ROTFL

    Poezja ku czci szkodliwych dla otoczenia narkotyków... Żałosne.

  • 68. Data: 2013-02-02 14:45:56
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-02-02 12:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Zwracam uwagę, że w tym przypadku to palący władował się do przedziału
    > dla niepalących i chce, menda jedna, dominować.

    Wręcz przeciwnie - z tego co rozumiem to spór toczy się miedzy
    współwłaścicielami tego samego przedziału.

    Rozwiązanie jest proste - w parzystych godzinach palący korzysta ze
    swoich wszystkich praw, w nieparzystych - niepalący.

    :)

    --
    spp

  • 69. Data: 2013-02-02 14:51:18
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-02-02 14:45, spp pisze:
    > Rozwiązanie jest proste - w parzystych godzinach palący korzysta ze
    > swoich wszystkich praw, w nieparzystych - niepalący.

    Palacze nie mają praw.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 70. Data: 2013-02-02 15:00:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2013 14:45, spp pisze:

    > Wręcz przeciwnie - z tego co rozumiem to spór toczy się miedzy
    > współwłaścicielami tego samego przedziału.

    Ale palącym jest NOWY właściciel - czyli złośliwie kupił miejsce dla
    niepalących żeby zatruwać.

    > Rozwiązanie jest proste - w parzystych godzinach palący korzysta ze
    > swoich wszystkich praw, w nieparzystych - niepalący.

    Jest jeszcze prostsze rozwiązanie - ktoś już tu wspominał patent z
    Seksmisji ;->