  • 21. Data: 2013-01-29 14:11:18
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-29 13:19, RadoslawF pisze:

    > To nie jest takie proste, człowiek najpierw musi dojść do wniosku
    > że czas rzucić. Ale szybciej go namówi do rzucenia czy przestawienia
    > się na erzace niż go ubezwłsnowolni w jego własnej części mieszkania.

    Ależ nie musi niczego rzucać. E-fajek to tylko inny sposób
    nikotynizowania, który nie zmusza do rezygnacji z większości
    przyzwyczajeń, a jednocześnie o znikomym wpływie na osoby postronne.
    Istnieje duże prawdopodobieństwo, że gdyby Szpilce udało się gościa
    "przestawić", zyska jego ogromną wdzięczność.

  • 22. Data: 2013-01-29 15:20:29
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Gaszenie peta, ale bez uszkadzania palącego, bo to już by
    > było przekroczenie zakresu. Mały rozpylacz wody może być
    > w sam raz :P
    > (to jest objaśnienie czym może być obrona konieczna, nie
    > stwierdzenie że to na pewno właściwa droga).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    u nas dyro szkoły używał gaśnicy jak kogoś dorwał.

  • 23. Data: 2013-01-29 15:56:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 08:59, Szpilka pisze:
    > Jedno mieszkanie. Dwie obce sobie osoby mieszkają (współwłaściciele).
    > Palący i niepalący. Czy ten niepalący może zakazać palenia? A jeśli ten
    > palący ostentacyjnie pali to ten niepalący ma jakieś prawa? Co może
    > zrobić by w mieszkaniu nie palono? Można to jakoś wyegzekwować prawnie?
    >
    > Sylwia

    Musisz zdobyć nad nim władzę. Jako kobieta - powinnaś dać radę. Seks to
    potęga. Potem zrobi wszystko, co mu powiesz.

    Jeden odcinek Dextera pokazywał też, jak spreparować dowody na gwałt.
    ;)

    --
    MN

  • 24. Data: 2013-01-29 15:58:58
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-01-29 15:56, Marcin N pisze:
    [..]
    > Jeden odcinek Dextera pokazywał też, jak spreparować dowody na gwałt.

    Za dużo amerykańskich filmów oglądasz.
    U nas nie potrzeba na to dowodów.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 25. Data: 2013-01-29 16:10:49
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    > Musisz zdobyć nad nim władzę. Jako kobieta - powinnaś dać radę. Seks to
    > potęga. Potem zrobi wszystko, co mu powiesz.

    Dżizas, zaraz zwrócę obiad ;-)
    Bleh, to stary dziad jest.

    > Jeden odcinek Dextera pokazywał też, jak spreparować dowody na gwałt.
    > ;)

    O jesu, jesu. Już chyba wolę się poprocesować.

    Sylwia

  • 26. Data: 2013-01-29 16:12:58
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    W dniu 2013-01-29 09:05, Liwiusz pisze:

    > Powództwo o zaniechanie immisji.

    No ok, powiedzmy że się bym tak zaczęła z nim bawić.
    I co, sąd zakazuje mu palić? Pod groźbą czego?
    A jak on mimo wszystko by palił? Mam robić fotki, nagrywać?
    Czym to skutkuje jakby on miał w dupie zakaz sądu?

    Sylwia

  • 27. Data: 2013-01-29 16:22:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 16:10, Szpilka pisze:

    > O jesu, jesu. Już chyba wolę się poprocesować.

    Skoro chcesz iść na noże, to zacznij od nagrywania w domu jak pali. Gdy
    zapyta, co robisz - powiedz, że szykujesz materiał dowodowy, bo prawnik
    Ci tak zalecił.

    --
    MN

  • 28. Data: 2013-01-29 16:27:29
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

  • 29. Data: 2013-01-29 16:29:21
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    > Skoro chcesz iść na noże, to zacznij od nagrywania w domu jak pali. Gdy
    > zapyta, co robisz - powiedz, że szykujesz materiał dowodowy, bo prawnik
    > Ci tak zalecił.

    O, dzięki.
    Kurcze muszę faceta czymś złamać.
    Może to pomoże.
    On się trochę boi sądów, bo jest cudzoziemcem (nie z UE) i chyba ma
    kartę pobytu czy coś takiego.

    Sylwia

  • 30. Data: 2013-01-29 19:46:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > No ok, powiedzmy że się bym tak zaczęła z nim bawić.
    > I co, sąd zakazuje mu palić? Pod groźbą czego?

    Pod groźbą stwierdzenia, że skoro współwłaściciele nie
    mogą dojść do porozumienia w sprawie wspólnego używania,
    to sąd pyta po dobroci dlaczego żaden z nich nie korzysta
    z prawa art. 210 KC :P

    Poważniej - nie mam pojęcia co by sąd wymyślił i jak
    odniósł się do art.206 KC (przeczytaj).

    > Czym to skutkuje jakby on miał w dupie zakaz sądu?

    Hm... już chciałem wrzucić 244 KK, ale obracam, obracam
    i nijak nie chce przypasować do zakazu określonego zachowania.

    BTW: sprawdź, w przepisach:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6318
    ,20120428,wspolwlasnosc.html
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,220,9717
    ,20120531,przestepstwa-przeciwko-wymiarowi-sprawiedl
    iwosci.html

    pzdr, Gotfryd