    From: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Date: Thu, 5 Dec 2002 12:03:44 +0100

    > Jak juz napisalem jedno pytanie, to cos mi sie od razu przypomnialo :
    >
    > Znajomy jakis czas temu rozbil samochod. Dokladnie rzecz biorac pewna
    > kobieta nie ustapila pierwszenstwa przejazdu i wjechala mu w bok. Samochod
    > ogolnie do kasacji. Wezali policje, przyjechali, spisali no i ok. Ale nie
    do

    Dla wszystkich : Tak jak pisalem samochod zostal skasowany. Dla scislosci
    byl to wypas mercedes (tzw locha). Nie bylo co mu dodatkowo uszkadzac, bo
    zostal on po prostu skasowany, wiec co po tym ze ktos jeszcze srubokretem
    porysuje lakier :) Kobieta wjechala centralnie w prawy slupek boczny. Jej
    samochod dotarl tak na 30% w glab mercedesa. Nie ma co naprawiac. Jedyne co
    sie nadaje do uzytku to lewa strona samochodu (mozna se drzwi wymontowac) i
    silnik (bo nie zostal uderzony bezposrednio).
    A PZU twierdzi, ze te 'uszkodzenie' nie powstalo podczas tego wypadku. Nie
    powoluje sie na jakiekolwiek paragrafy.

    Fantom