  • Data: 2002-12-05 09:21:35
    Temat: Re: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik <l...@w...pl> wystukal(a) :

    > A nic tam sobie nie doklepales w tym samochodzie aby "lepiej"
    > wygladalo?

    Nie trzeba podklepywac. Odnosze wrazenie (organoleptycznie)
    ze PZU tnie wydatki na czym moze. Mi tez obcieli 300 PLN z odszkodowania
    pod takim samym pretekstem "uszkodzenia błotnika nie mogły wystąpić w wyniku
    zdarzenia".
    Kwota niby niewielka - ale tym mniej oni odczuja te 300 PLN niz ja.

    Ale ja im tych 3 stow nie odpuszcze. Dlaczego mam doplacac, bo jakiemus
    likwidatorowi wydaje sie tak a nie inaczej.

    P.S.
    Blotnik byl nietkniety przed zderzeniem.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com