  • 1. Data: 2004-04-20 09:47:33
    Temat: PZU - kradzież i problem
    Od: "GN" <m...@o...pl>

    Mam pytanie może ktoś się z tym już spotkał.
    Mieszkanie ubezpieczone w PZU, kradzież z włamaniem, ukradziono sprzet
    komputerowy foto i rozwalono drzwi. I teraz kłopot, rachunki za komputer są
    wystawione na moją jednosobową firmę, PZU nie chce za niego wypłacić
    odszkodowania czy słusznie?
    W umowie jest jasno że ubezpieczenie obejmuje ruchomości znajdujące sie we
    wskazanym w polisie mieszkaniu bez jakiś ograniczeń.
    Czy też PZU ma rację i mam przez to rozumieć że ubezpieczenie mieszkania i
    sprzętu w nim nie obejmuje rzeczy wypożyczonych np od znajomego,
    przyniesionych czasowo np z firmy, albo właśnie kupionych przezemnie na
    rachunek firmy a użytkowanych w domu?

    GN

  • 2. Data: 2004-04-20 10:11:14
    Temat: Re: PZU - kradzież i problem
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    GN wrote:

> [...]
    > sprzętu w nim nie obejmuje rzeczy wypożyczonych np od znajomego,
    > przyniesionych czasowo np z firmy, albo właśnie kupionych przezemnie na

    Popierwwze to juz trzeci raz pytasz... a to NIELADNIE..

    Po drugie sprawdz czy nie ma gdzies doeslania w umowie
    do czegos innego (np ogolne warunki ubezpieczenia).

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-20 10:11:26
    Temat: Odp: PZU - kradzież i problem
    Od: "Grzechotnik" <g...@w...pl>

    Sorki ale dopiero teraz zauważyłem że mi coś się w kompie data przestawiła
    :-)

    GN

  • 4. Data: 2004-04-20 11:08:57
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "GN" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]

    > sprzętu w nim nie obejmuje rzeczy wypożyczonych np od znajomego,
    > przyniesionych czasowo np z firmy, albo właśnie kupionych przezemnie na

    przyeczytaj dokładnie Ogólne Warunki Ubezpieczeń i nagle się dowiesz, że
    ubezpieczenie obejmuje ruchmości bez ograniczeń należące do właściciela
    mieszkania, a nie w ogóle ruchomości.

  • 5. Data: 2004-04-20 12:55:03
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "GN" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > sprzętu w nim nie obejmuje rzeczy wypożyczonych np od znajomego,
    > przyniesionych czasowo np z firmy, albo właśnie kupionych przezemnie na

    niestety jeśli masz w domu jakiś sprzęt biurowy, firmowy, to na te rzeczy
    powinno być odrębna polisa ubezpieczeniowa na tą właśnie firmę (i to chyba
    tylko w przypadku najmu przez ta firmę powierzchni mieszkaniowej na cele
    biurowe).
    I.

  • 6. Data: 2004-04-20 14:43:45
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    poilkj wrote:

> [...]
    >>
    > przyeczytaj dokładnie Ogólne Warunki Ubezpieczeń i nagle się dowiesz, że
    > ubezpieczenie obejmuje ruchmości bez ograniczeń należące do właściciela

    Tylko ze... wiesz....

    Majatek uzywany w jednoosobowej DG jestmajatkiem "wlasciciela mieszkania".
    A przy okazji - to jak synowi ukradna to co ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-21 05:35:02
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    On 20 Apr 2004 11:47:33 +0200, GN wrote:
> [...]
    > komputerowy foto i rozwalono drzwi. I teraz kłopot, rachunki za komputer są
    > wystawione na moją jednosobową firmę, PZU nie chce za niego wypłacić

    A ja mam pytanie dodatkowe:
    a kto kaze Ci trzymac rachunki jak kupujesz cos na siebie?
    Zawsze mozesz powiedziec, ze : "nie mam rachunku" i co wtedy?
    Przeciez nie musisz sie przyznawac, ze to jest na firme :)
    W najgorszym przypadku troche zaniza wartosc sprzetu, ale
    odszkodowanie wyplacic musza :)

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.