  • Data: 2015-01-20 17:36:24
    Temat: Re: PZD czy stowarzyszenie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jan 2015, Maciek wrote:

    > Już widzę jak emeryt piszę pełnomocnictwo (pewnie najlepiej
    > u notariusza, żeby było z potwierdzeniem tożsamości),

    Tu jest pewna wątpliwość, ale IMVHO umiarkowana: chyba
    podpis powinien wystarczyć. To chcący podważyć pełnomocnictwo
    musiałby zarzucić zamiar oszustwa, skoro podpisy na innych
    kwitach *są* i w razie czego łatwo je porównać, dobrze mi wychodzi?

    > tylko po to, żeby
    > ktoś z rodziny, czy znajomych pojechał i zagłosował za wyjściem ogrodu
    > z PZD :-D

    W sumie do tego punktu chciałem się odnieść - błąd w założeniu :D
    Pełnomocnikiem może być jeden z "aktywistów" chcących aby
    ogród "wyszedł" z PZD.
    Ponieważ nie jest on przeciwną stroną postępowania, nie widać
    przeszkód dla takiej wersji.

    pzdr, Gotfryd