  • 1. Data: 2006-10-31 04:34:51
    Temat: PRZYZNANIE OPIEKI NAD DZIEĆMI
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Sytaucja jest następująca:
    rozwód z orzekaniem o winie, dwoje dzieci (12 i 14 lat),
    jaka jest praktyka sądu - czy może on rozdzielić rodzeństwo, przyznając
    każdemu z rodziców po jednym z dzieci ? dodam, że starsze- dziewczyna -
    deklaruje chęć pozostania z ojcem.

    Dziękuję za ewentualne wyjaśnienie !
    Planetum

  • 2. Data: 2006-10-31 07:19:53
    Temat: Re: PRZYZNANIE OPIEKI NAD DZIEĆMI
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Planeta napisał(a):

> [...]
    > jaka jest praktyka sądu - czy może on rozdzielić rodzeństwo, przyznając
    > każdemu z rodziców po jednym z dzieci ? dodam, że starsze- dziewczyna -

    Nie to nie hameryka. Podziału dzieci raczej nie będzie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-10-31 08:00:03
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Najwazniejsze jest dobro dzieci, Sąd powinien przedewsystkim mieć to
    na względzie. Powszechnie wiadome jest, ze nie powinno sie rozdzielać
    rodzenstwa.

  • 4. Data: 2006-10-31 15:42:23
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Znam przypadek wśród znajomych, że starsza córka została z ojcem, a młodsza z matką.
    Tak chyba zresztą wnioskowali obydwoje rodzice.
    BTW matce łatwiej chyba znaleźć nastepnego męża będąc z jednym dzieckiem, niż z
    dwojgiem.
    JaC

  • 5. Data: 2006-10-31 15:51:15
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Dokladnie - zachcianki rodzicow sa na drugim planie. Ale jesli we wniosku
    bedzie wskazane, ze jedno z dzieci oswiadcza, ze chce zostac z drugim
    rodzicem - to sąd w takim wypadku najcześciej dopuszcza badanie w ośrodku
    rodzinnym dzieci i rodzicow. Osrodek bada wowczas jaka jest wiez uczuciowa i
    emocjonalna pomiedzy konkretnym rodzicem i dzieckiem

    Nie mozna wiec z gory przesadzac, ze oboje dzieci musza byc z tym samym
    rodzicem.
    ----------
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

    ps.com...

  • 6. Data: 2006-10-31 17:43:10
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-10-31 16:51, Łukasz N wrote:
> [...]
    >
    > Najwazniejsze jest dobro dzieci, Sąd powinien przedewsystkim mieć to
    > na względzie. Powszechnie wiadome jest, ze nie powinno sie rozdzielać

    Witam,

    Cieszę się, że do pl.soc.prawo przybył nam kolejny nieliczny fachowiec
    :-). Bardzo nam się przyda.
    Pozwól jednak, że się malutko przyczepię: przyjęło się (i słusznie),
    żeby w odpowiedziach na grupie dyskusyjnej odpowiedź swoją umieszczać
    poniżej (tak jak ja to robię) a nie powyżej napisanego tekstu. To bardzo
    ułatwia czytanie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have