    Date: Tue, 31 Oct 2006 18:43:10 +0100
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    To: Łukasz N <l...@s...net>
    Subject: Re: PRZYZNANIE OPIEKI NAD DZIEĆMI

    On 2006-10-31 16:51, Łukasz N wrote:
    > Dokladnie - zachcianki rodzicow sa na drugim planie. Ale jesli we wniosku
    > bedzie wskazane, ze jedno z dzieci oswiadcza, ze chce zostac z drugim
    > rodzicem - to sąd w takim wypadku najcześciej dopuszcza badanie w ośrodku
    > rodzinnym dzieci i rodzicow. Osrodek bada wowczas jaka jest wiez uczuciowa i
    > emocjonalna pomiedzy konkretnym rodzicem i dzieckiem
    >
    > Nie mozna wiec z gory przesadzac, ze oboje dzieci musza byc z tym samym
> [...]
    ps.com...

    > Najwazniejsze jest dobro dzieci, Sąd powinien przedewsystkim mieć to
    > na względzie. Powszechnie wiadome jest, ze nie powinno sie rozdzielać
    > rodzenstwa.

    Witam,

    Cieszę się, że do pl.soc.prawo przybył nam kolejny nieliczny fachowiec
    :-). Bardzo nam się przyda.
    Pozwól jednak, że się malutko przyczepię: przyjęło się (i słusznie),
    żeby w odpowiedziach na grupie dyskusyjnej odpowiedź swoją umieszczać
    poniżej (tak jak ja to robię) a nie powyżej napisanego tekstu. To bardzo
    ułatwia czytanie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have