  • Data: 2004-04-14 15:34:22
    Temat: Re: PROGI ZWALNIAJACE !!!
    Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c5j8d6$sf8$1@opal.futuro.pl...

    > Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > tia
    > a to ze dane i wnioski w tekscie maja sie tak do realiow polskich jak
    > swinia do baletu to juz nie zwrociles uwagi?

    Tu raczej wszyscy musimy poczekać na wyniki Twoich badań. Z chęciom
    przeczytam. Nawet dowód przez zaprzeczenie wymaga jego przeprowadzenia. Poza
    tym jeśli nasze realia są inne, to może na 1 uratowanego pieszego przypada
    12 nie uratowanych przez karetkę/straż. Wtedy, mimo iż badania amerykańskie
    pasują u nas jak 'świnia do baletu', to ogólne wnioski u nas byłyby
    podobne... Oczywiście jak wszystko udowodnisz i wykażesz to pewnie będziemy
    mogli podyskutować. Ja tych badań nie ośmielam się podważać, mimo iż mam
    tytuł nadawany przez wyższą uczelnię techniczną.
    --
    Pozdrawiam,
    Maras