  • Data: 2004-04-13 09:48:51
    Temat: Re: PROGI ZWALNIAJACE !!!
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5g6uj$plg$1@helios.domdata.com...

    > To chyba jeden z niewielu głosów, które dają jakąś alternatywę dla progów.
    > Czy większość wypowiadających się nie zauważyła jaki wątek komentuje ? W
    > badaniach wyraźnie pokazano, że progi mają ujemny bilans uratowanych
    istnień
    > ludzkich ! Czy dla tych wszystkich demagogów w tym wątku życie osoby
    > potrąconej przez samochód ma faktycznie tak wiele wyższą wartość ?
    Opanujcie
    > się !

    nie moga miec ujemnego bilansu bo to by oznaczalo ze przyczyniaja sie do
    smierci, moga miec co najwyzej zerowy, a w to nie wierze
    wiem co sie dzialo na uliczce osiedlowej przed moim blokiem i wiem co sie
    zmienilo po zalozeniu kilku garbow, i jestem za stawianiem takich barier,
    poniewaz w takich sytuacjach tylko one sa w stanie przystopowac idtiotow,
    zadne ogrzniczenia predkosci ani prewencja nie pomoga, bo to nie niemcy albo
    ameryka zeby na osiedlu pojawila sie drogowka