    From: "bd" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRACA W POLICJI DOBRA CZY ZLA
    Date: 30 Mar 2004 01:32:38 +0200

    > Bardzo prosze o pomoc i dyskusje,jestem
    > studentem 5go
    > roku,koncze prawo na umcs.szukam pracy,moze
    > uda mi sie dostac do Policji.Zastanawiam sie
    > czy to dobra praca i czy mozna pracujac tam do czegos
    > dojsc.

    czyli dla Ciebie nie jest wazne co i gdzie robisz ale czy mozesz do
    czegos dojsc i niewazne gdzie. sorki, ale imho musisz sobie najpierw
    odpowiedzic na pytanie co chcesz w zyciu robic i dlaczego poszedles
    na prawo bo i naczej nie bedziesz dobry w tym, czego nie lubisz badz
    nie chcesz robic a bedziesz sie tym zajmowal tylko dla kasy lub aby
    robic cokolwiek bo "jest takie wielkie bezrobocie, ze trzeba chwytac
    co sie trafi"
    wybacz, ale nasuwaja mi sie na palce takie slowa, ktore mogly by Ciebie
    obrazic wiec zakoncze w tym miejscu moj post, aby nie robic kwasow:)

    pozdr.
    marcin