  • Data: 2002-10-23 10:07:54
    Temat: Re: POSZUKUJĘ........
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "student" <s...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > POSZUKUJĘ FIRMY POSREDNICZE WYKONUJźCE SPRZEDAŻ MIESZKAŃ NA ZLECENIE
    > INWESTORA.
    > SERDECZNIE DZIĘKUJĘ Z GÓRY ZA UDZIELONE INFORMACJE

    Udziel nam jeszcze informacji skarbie, co Ty studiujesz? Na pewno nie
    filologie polską - poniewaz jestem z gruntu dobrą dziewczynką udzielę Ci
    bezpłatnej porady językowej
    Jesli miałaś na myśli jedną firmę to powinno brzmiec "Poszukuję firmy
    pośredniczeJ wykonująceJ...." lub w l.mn "Poszukuję firm pośredniczych
    wykonujących..." Abstrahując od tego, ze nazwa "firma pośrednicza" brzmi
    troszkę kulawo lepiej byłoby "firma pośrednicząca" ale tu, sie nie będę
    specjalnie czepiac, bo w temacie byznesowej nowomowy nie jestem na bieżaco.

    O takim drobiazgu, jak pisanie capslockami jako przejawie kompletnego
    buractwa, wspominać chyba nie musze?:-)))))

    HaNkA MeRyToRyCzNa