eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[PORD] Linia ciągła przed przejazdem kolejowym bez żadnego znaku › Re: [PORD] Linia ciągła przed przejazdem kolejowym bez żadnego znaku
  • Data: 2010-01-19 15:21:04
    Temat: Re: [PORD] Linia ciągła przed przejazdem kolejowym bez żadnego znaku
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 00:13:29 +0100, Buster napisał(a):

    > Ciekawi mnie jedna kwestia. Jak się należy zachować w takiej sytuacji.
    > Jest sobie przejazd kolejowy z zaporami i światłami.
    To ja sie podepnę. Jak należy się zachować...
    Jest sobie przejazd niestrzeżony, jednotorowy, ze św.Andrzejem i Stopem.
    A tory są porośnięte pięknymi krzeczkami i trzymetrowymi drzewkami z każdej
    strony na długości co najmniej kilkudziesięciu metrów. Ja na wszelki
    wypadek robię stop, ze względu na miejscowość
    (http://maps.google.pl/maps?q=53.561282,21.022588) jednak mam
    wątpliwości...

    --
    pozdro