  • Date: Tue, 23 May 2006 11:41:32 +0200
    From: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [PORD] Jazda na rolkach

    Artur Golanski wrote:

    > Oświeć mnie który paragraf rozp. nakłada np. obowiązek wyposażenia
    > wózka dziecinnego w światła czy hamulce ;-D
    > Wskaż chociaż jeden cytat dotyczący wózka dziecinnego, spacerowego.

    Rany, jaki ty jesteś tępy...

    SPEŁNIAJĄ..... WARUNKI..... ICH........ DOTYCZĄCZE

    Teraz dotarło, czy też twoja główka jest na tyle uszkodzona, że w życiu
    sam nie pojmiesz, że liczba warunków dotyczących danego obiektu może
    wynosić zero?

    > Widzisz, dla ciebie to co ty piszesz, to 'przenośnia', ale gdy ktoś
    > inny, w tym temacie przejęzyczył się, to napisałeś:
    > "A ty, dzieciaku, wracaj do szkoły nauczyć się czytać i pisać"

    Nie "przejęzyczył się" tylko się pomylił, a potem jeszcze się złośliwie
    wymądrzał.

    No, ale przynajmniej miałeś okazję powłazić mu w d*.*ę (i to bez
    wazeliny), co jest chyba twoim hobby...

    > Jedynie dla ciebie, nie dla mnie. Podobnie jak rolki to buty, a także,
    > iż "pieszy ubiera się w rolki"

    A "ubiera się w buty"?

    ATSD to wytaczająg "argumęt" (pisownia zamierzona) językowy - sam sobie
    "gola" strzeliłeś: przecież nikt nie mówi o "wsiadaniu do rolek" czy
    "wsiadaniu na rolki" - rolki się zakłada.

    > Zapomniałeś dodać: 'przeszkodą, która się porusza'.

    Sam z siebie? Wezwij Pogromców Duchów.

    > Dlatego więcej pytań nie mam i w przeciwieństwie do ciebie nigdzie cię
    > nie wyślę.
    > Wiem jedno, gdybyś dyskutował z naszym specjalistą od 'obowiązku
    > składania donosu staroście', to napisałby ci "bredziesz !".
    > I to tyle z mojej strony dla ciebie, w tym temacie .

    Czy zdajesz sobie sprawę, że bełkoczesz w stylu Mojo-Jojo?