  • 11. Data: 2003-08-20 23:08:43
    Temat: Re: POMOCY! KARTA POWOLANIA!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Obawiam się, że po tym popisie w WKU, to mogą mu zrobić sprawę za uchylanie
    się od Służby Wojskowej - a to już przestępstwo.

  • 12. Data: 2003-08-21 08:52:11
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > Dzieki za posta. Ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - czy
    > obowiazuje mnie ten termin 14 dni odwolania, jesli nie podpisalem karty
    > powolania? Czy tez termin stawienia sie w jednostce wojskowej? Czy nie
    > ma tutaj ograniczen? Zalatwienie formalnosci z zameldowaniem oraz
    > zebraniem dokumentacji choroby moze zajac troche czasu.

    tego niestety nie wiem - ale jakbym byl na twoim miejscu, to napisalbym
    podanie o sluzbe zastepcza - od chwili zlozenia takiego podania nic nie
    moga ci zwrobic az do powolania komisji na wiosne.
    Ja tak zrobilem zeby zyskac czasu na zebranie wszystkich papierkow od
    lekarzy.