  • 21. Data: 2005-10-05 22:14:49
    Temat: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik c...@g...pl napisał:
    > Dzisiaj wtargnęli do mojego mieszkania komornicy niejaki Chmura z kolegą.
    > Panowie ci nie wylegitymowali się oraz nie zostali zaproszeni. Wtargnęli po
    > prostu do mieszkania prywatnego dokonując szkód morlanych mojej rodzinie
    > zastraszając żone i dzieci.

    Czyli byl to napad. A osobnicy ci, bez wzgledu na ich profesje,
    sa chuliganami (mowiac delikatnie).
    Wg mnie powinienes powiadomic policje o napadzie, wlamaniu do Twojego
    mieszkania.

    > Od razu jak się dowiedziałem podjąłem interwencję. Kontakt z rewirem I-szym
    > kancelari komorniczej w Rudzie Śląskiej przy ul. Objazdowej 13 nic nie dał.
    > Pan Chmura "był niedostępny".Pracownicy to jedna wielka nonszalancja i
    > niekompetencja. Na moje pytanie "proszę podac mi Pani imie i nazwisko"
    > usłyszałem : "Ale ja nie mam obowiązku panu mówić", po czym słyszę w tle jak
    > się pyta koleżanki czy ma obowiązek się przedtsawić, co uczyniła jak
    > koleżanka jej powiedziała że tak. To po prostu żenujące...Jak tacy ludzie
    > mogą być odpowiedzialni za tak poważną działkę ?

    Co tu wymagac od sekretarki, skoro pani P. - wybitny polski sedzia -
    odstawiala szopke publiczna na komisji sejmowej dot. Orlenu (jesien
    2004). Coz, jesli tak sie zachowuja sedziowie, jesli tacy ludzie sa
    sedziami, to nie wymagajmy, by taka sekretarka przedstawiala sie
    w rozmowie telefonicznej.

    > Koniec końców nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie o to jakie były podstawy
    > interwencji, dlaczego komornik wtargnął na teren prywatny w sytuacji kiedy
    > nie istniały podstawy prawne, dlaczego odmówił przejrzenia dowodów wpłaty,
    > dlaczego uporczywie odmawia rozmowy przez tel. tylko kłamie przez swoich
    > pracowników iż "jest w terenie" ( nie był bo auto stoi wciąż pod kancelarią )

    To chyba jest bez znaczenia.
    Ow komornik dokonal wlamania do Twojego mieszkania. Bez wzgledu czy mial
    powody, czy tez nie - mial obowiazek sie wylegitymowac, podac powod itp
    Natomiast nie mial prawa wlamywac sie.

    > Ludzie czy my żyjemy w Państwie prawa ?? Co to jest by komornik mógł
    > bezkarnie, niekompetetnie szargać komuś nerwy ?!

    Tak, my zyjemy w panstwie prawa. Panstwa dzielimy bowiem na "panstwa
    prawa" oraz normalne panstwa, gdzie prawo jest stosowane. Rowniez
    przez urzednikow panstwowych.

    > Rozważam oddanie sprawy do prokuratury i policji. Poradźcie co powinieniem
    > zrobić by oczyścić się ( tylko z czego ???? ) i ikarać komornika Chmure i
    > całą jego kanclearie w Rudzie Śląskiej.

    Na pewno policja. Przeciez zostales napadniety, jakis łobuz wlamal
    Ci sie do mieszkania. Wiec powiadom o tym policje.

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 22. Data: 2005-10-05 22:17:59
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Juzek Kocimientka napisał:

    > Komornik dostaje do lapy wyrok i dziala. I doskonale wie, ze dluznicy
    > beda kombinowac jak kon pod gore zeby albo w mieszkaniu nic nie bylo,
    > albo zeby komornika nie wpuscic albo cokolwiek zeby tego komornika szlag
    > trafil raz a dobrze. Niewdzieczna robota :)

    Czy komornik moze wchodzic do cudzego mieszkania, bez
    wylegitymowania sie, bez podania powodu najscia?

    --
    Pozdrawiam :)
    Wojciech Sałata

  • 23. Data: 2005-10-05 22:21:47
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Prawnie. Miał wyrok.

    Ktorego nie raczyl pokazac, ani wylegitymowac sie.
    Czyli wyroku nie posiadal.
    Czy komornik moze wejsc do Twojego mieszkania i robic
    co mu sie podoba?

    >Komornik reprezentuje Państwo Polskie.

    Czy w imieniu Panstwa Polskiego, komornik moze
    napadac na ludzi? Bo tutaj normalnie napadl, bez
    zadnej podstawy.

    --
    Pozdrawiam :)
    Wojciech Sałata

  • 24. Data: 2005-10-05 22:37:33
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > to kiedy i w jaki sposób podaną informację komornik _może_ przyjąć do
    > wiadomości regulują przepisy
    > na przykład art.822 kpc
    > a jeśli komornik nie przyjmuje do wiadomości, to dłużnikowi służą
    > odpowiednie środki (powództwo przeciwegzekucyjne)
    > nie należy do tych środków awanturowanie się z komornikiem...

    Tylko ze tutaj nie bylo komornika - napastnik nie byl laskaw
    wylegitymowac sie, ze jest komornikiem. Nie wiemy czy ow dzentelmen,
    jesli w ogole jest zatrudniony w charakterze komornika, jest upowazniony
    do egzekucji TEGO wyroku sadowego - ow dzentelmen, nie uznal za stosowne
    pokazac dokumenty wskazujace, ze jest upowazniony do tej egzekucji.

    Co wiec pozostaje obywatelowi, na ktorego mieszkanie, napadl
    jakis lobuz? Oprocz prawa do obrony wlasnej, powiadomienie policji.

    Czy dostrzegasz te subtelnosci miedzy napadem na mieszkanie
    a egzekucja wyroku sadowego przez komornika?

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 25. Data: 2005-10-06 07:00:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    WOJSAL napisał(a):

    > Czy dostrzegasz te subtelnosci miedzy napadem na mieszkanie
    > a egzekucja wyroku sadowego przez komornika?

    Ty widocznie nie odróżniasz. Plujesz na wymiar sprawiedliwości, a z
    twoich słów wynika że to był napad. Zgłoś na policje i nie marudź.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 26. Data: 2005-10-08 01:17:02
    Od: leeds <n...@w...net>

    Johnson wrote:

    > Ty widocznie nie odróżniasz. Plujesz na wymiar sprawiedliwości, a z
    > twoich słów wynika że to był napad. Zgłoś na policje i nie marudź.

    A znasz choc jeden przypadek aresztowania takiego urzednika?

  • 27. Data: 2005-10-08 01:52:09
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    <dhu59o$f2s$1@inews.gazeta.pl> Tuesday 04 of October 2005 16:58

    > Panowie z PIS-u zróbcie z tym porządek bo inaczej będzie źle..

    Z Poulizmu i Socjalizmu? Na głowę upadłeś? PiS ma w dupie prawo czy
    sprawiedliwość.

    Jedyna rozsądna opcją to PO.

    --
    Rafał Maj